Reakcia na: tomas.ryan #230015:
Žasnem 2x sa to testovalo a v pohode. Kritické body sú dávno známe. Keď to navrhnem pár rokov dozadu, som šotocvok, idiot a podobne, laminátor by si tu už volačo našiel Ale keď navrhne vallo,, D3k0 nejak sa hneď prikloní. Ach jaj Ale áno, akurát keď to zvládneme 3xT6 (48m), tak je načase oživiť šotosen 2xK2S (44m) kde by konečen hromada kačíc našla v BA využitie...
akela
tak sa nám núkajú nejaký experti z akejsi "Deloitte" ktorí odporúčajú Bratislave riešiť dopravu povrchovou MHD a hlavne samostatnými jazdnými pruhmi pre BUSy. A ako vzor si vybrali niektoré mesta kde to vraj funguje. Nuž typický "kubáčkovský" prístup. Problém hodne a vhodne zjednodušili - skrátka podstatné veci zatajili, tak aby im ich hlboké myšlienky vyšli. Vychvaľujú niektoré mestá kde to vraj funguje, takže "kubáčkovcom" pripomínam :
Toronto - má metro s dlžkou tratí 80 km a 75 staníc
Berlín - má metro s dĺžkou tratí 150 km a 170 staníc
Londýn - má metro s dĺžkou 400 km a 270 staníc
Varšava - má metro s dĺžkou 25 km a 30 staníc
Takže tak to funguje na povrchu "dobre", keď nosným systémom je podpovrchový koľajový systém. Bratislava zobuď sa konečne, hlavne to treba vysvetliť týmu Vallóóóó vr. dopravným expertom na magistráte.