Aké máte prosím skúsenosti s platbou cez aplikáciu Masterpass by mastercard (napr. pri nákupe v aplikácii IDS BK)? Kupoval som cestovný lístok v eshope ZSSK. Keď sa mi aj po 15 minutách v aplikácii stále zobrazovalo "Platba sa spracováva", pozrel som do internetbankingu a tam som to nenašiel. Zišla by sa existencia infolinky Mastercard, lebo oni tú platbu do banky neposlali.
Našťastie po cca 25 minútach som to v aplikácii Masterpass našiel zmenené na "Platba bola zamietnutná". Neviem prečo bola zamietnutá (a až po toľkých minútach), lebo tá appka nemá vlastné limity pre platby kartou a moje v internetbankingu [suma aj počet platieb denne i mesačne] boli na tú platbu dostatočné. A mám najnovšiu verziu aplikácie Masterpass.
Tak som teda mohol platbu v eshope ZSSK vykonať ešte raz bez obavy, žeby mi to mohlo byť strhnuté 2-krát. Našťastie platobná brána ČSOB (resp. GP webpay) umožňuje aj platbu cez Google Pay, a preto som nemusel opisovať údaje z platobnej karty. Btw, v tej platobnej bráne sa nedá platobná karta uložiť pre ďalšie platby? Napr. eshop Alza to umožňuje, ale nepamätám si ktorú platobnú bránu používajú.
Predstavte si takýto problém (neúspešnú platbu cez Masterpass) pri kupovaní jednorazového lístka IDS BK zopár minút pred odchocom spoja...
Našťastie po cca 25 minútach som to v aplikácii Masterpass našiel zmenené na "Platba bola zamietnutná". Neviem prečo bola zamietnutá (a až po toľkých minútach), lebo tá appka nemá vlastné limity pre platby kartou a moje v internetbankingu [suma aj počet platieb denne i mesačne] boli na tú platbu dostatočné. A mám najnovšiu verziu aplikácie Masterpass.
Tak som teda mohol platbu v eshope ZSSK vykonať ešte raz bez obavy, žeby mi to mohlo byť strhnuté 2-krát. Našťastie platobná brána ČSOB (resp. GP webpay) umožňuje aj platbu cez Google Pay, a preto som nemusel opisovať údaje z platobnej karty. Btw, v tej platobnej bráne sa nedá platobná karta uložiť pre ďalšie platby? Napr. eshop Alza to umožňuje, ale nepamätám si ktorú platobnú bránu používajú.
Predstavte si takýto problém (neúspešnú platbu cez Masterpass) pri kupovaní jednorazového lístka IDS BK zopár minút pred odchocom spoja...
henko151
Raz som išiel z Brna domov a kedže som nevedel ktorý vlak stihnem, tak lístok z Kútov som nemal ešte kúpený, kedže zadarmo lístky sú viazané na presné číslo EC. Na poslednú chvíľu som sa rozhodol že pôjdem rj79 do Břeclavi a odtiaľ EC131. Lístok do Břeclavi som si kúpil cez ČD appku v mobile a zvyšok som sa rozhodol že kúpim cez mobil až vo vlaku, kedže bolo fakt pár minút do odchodu. Po usadení v railjete som si išiel kúpiť lístok Břeclav-Kúty, ten som kupoval cez ČD eshop, všetko v poriadku prebehlo. No potom som si išiel cez užasný eshop ZSSK kúpiť(vlastne zadarmo lístok, iba príplatok 1€) lístok z Kútov do BA a ďalej do NR. Akurát v čase keď som dal že zaplatiť kartou a išlo ma to presmerovať na platobnú bránu GP webpay, tak sme išli okolo nejakého pola pri Šakviciach, kde mi nachviľu najprv prehodil mobilné dáta na 3G a následne na pár sekúnd úplne vypadli. Problém bol na svete, po asi 15 sekundách sme boli späť na LTE, no to už prehliadač vyhodnotil že nenačíta stránku platobnej brány, teda som nemohol ako zaplatiť za lístok, do košíka sa vrátiť nijak nedalo.
Tak som sa rozhodol že si to naklikám znova a tu nastal problém, ZSSK si moju kartu na bezplatnú prepravu zablokovalo ešte skôr ako som zaplatil a najbližších 20-30 min som si nemohol žiaden lístok "kúpiť" na ňu. Žiaľ časovo to presne sedelo že do odchodu z Kútov ostávalo okolo 25 min, takže ma nechcelo kúpiť si lístok.
Kedže som nemienil platiť plnú sumu, len preto že niekde na chviľu vypadne signál, tak som sa rozhodol isť z Kútov normálne Os.
Viem že toto ZSSK eshop robí aj pri bezplatných lístkoch, keď po zadaní čísla kartičky a potvrdení vypadne internet. Toto si myslím že by sa mohlo nejak opraviť aby sa zadarmo karty zablokovali až keď osobe príde lístok .pdf s lístkom, lebo predsa len takto je ten eshop nepoužitelný pokiaľ si niekto kupuje lístok na poslednú chvíľu za pohybu, niekde mimo civilizáciu.