Reakcia na: S499.1023 #230005:
tak sa nám núkajú nejaký experti z akejsi "Deloitte" ktorí odporúčajú Bratislave riešiť dopravu povrchovou MHD a hlavne samostatnými jazdnými pruhmi pre BUSy. A ako vzor si vybrali niektoré mesta kde to vraj funguje. Nuž typický "kubáčkovský" prístup. Problém hodne a vhodne zjednodušili - skrátka podstatné veci zatajili, tak aby im ich hlboké myšlienky vyšli. Vychvaľujú niektoré mestá kde to vraj funguje, takže "kubáčkovcom" pripomínam :
Toronto - má metro s dlžkou tratí 80 km a 75 staníc
Berlín - má metro s dĺžkou tratí 150 km a 170 staníc
Londýn - má metro s dĺžkou 400 km a 270 staníc
Varšava - má metro s dĺžkou 25 km a 30 staníc
Takže tak to funguje na povrchu "dobre", keď nosným systémom je podpovrchový koľajový systém. Bratislava zobuď sa konečne, hlavne to treba vysvetliť týmu Vallóóóó vr. dopravným expertom na magistráte.
N/A