Ja len kratko doplnim jednu vec (nemam chut to tu dalej riesit), ja nemam nic proti cyklistom a som plne za rozvijanie cyklodopravy. To len tak na okraj, aby to nebolo zle pochopene.
Ale myslim ze malicko prehanas, nie je to zase az take zle, na zapad sa nechytame tak ci tak ale proste myslim ze nase trolejbusy niesu az take strasne. Co mne pri trolejbusoch z casu nacas vadi su niektori vodici rallysti ktori natom jazdia jak na Ik 280, nevnimajuc ze trolejbus ma predsa len rychlejsiu akceleraciu.
No, bolo tu aj v tych casoch viacero vyrobcov. Ziu, Ikarus a dalsie vozidla, ktore boli schopne ako takej konkurencie.
Uz som myslel, ze patris medzi tych, co sa boja priznat, ze stav tych vozidiel je zly ba az katastrofalny.
Trolejbus linky 18 bol za čias starého číslovania (pred prečíslovaním trolejbusov na radu 2xx) ktoré sa udialo niekde okolo roku 1981 (neviem presne, nechce sa mi hľadať). 20 bol autobus a po jeho nahradení trolejbusom z toho bola linka 220. Skôr ako v roku 1988 to nemohlo byť (keďže v cestovnom poriadku z roku 1987/88 ešte trolejbusová linka nie je. ?
1) Žiadne "svetovej kvality". Ono v časoch, ked trolejbusy nevyrábal takmer nikto, nebolo umením byť na špičke.
2) Prečo by som to mal vyvracať? V akom stave je 6629, to vobec netuším a v 6606 som sedel naposledy 14. júla 1994 tam úplne vpredu a vtedy jazdila normálne až na to mrznúce riadenie pod križovatkami ? .
Tak minimálne z hľadiska chodcov/cyklistov vzhľadom na reálne podmienky sú niekedy natoľko nezmyselné, že si myslím to, čo som napísal. Práve minule som na jednom dopravnom webe (New York) čítal zaujímavú diskusiu na túto tému (nájdeš niekde na www.streetsblog.org).
Ak si všimneš, v mojom príspevku som nespochybnil platnosť predpisov z právneho hľadiska.
To si snáď robíš srandu. Iste, predpisy sú niekedy nezmyselné, rovnako ako niekedy ich človek úplne neovláda, alebo vedome ignoruje. Ale apriori tvrdiť, že predpisy sú iba "návod", to som od človeka tvojho zamerania skutočne nečakal.
Hoci úplne so 810zss nesúhlasím a som skôr na vašej bicyklo-strane (hoci nemám problém ísť aj peši, autom, či autobusom), tak na tomto vás dostal do argumentového šachu
No ano tom so aj pisal, ze vozidla mame dobre ale zla udrzba je pricinou toho ze su v takom stave v akom su. Mozu prist z vyroby kvalitne, niesu vsak neznicitelne a taktiez este niesme technologicky tak vyspeli aby sa vyrabali bezudrzbove vozidla ?
Na tom je naozaj hodne pravdy, Skodovka vyrabala trolejbusy svetovej kvality, no porovnaj si stav nasich 15Tr a 15TrM. Je tam velky rozdiel aj u vozidiel bez GO.
Re #166282 S499.1023: Uznavam, s tou vypravou som sa splietol, no stav tych vozidiel je opisany pravdivo a viacery uz kritizovali 6606, ktorej VP sa naozaj nepodarila. Vyvrat mi tu 6629, to som zvedavy.
No zrejme toho sa obavali uz predtym v new orleans kde CKD mali dodavat US verziu T6tiek, no ked sa dozvedeli otom ze na CKD vyhlasili konkurz tak odstupili od zmluvy.
A hej je jasne ze na zapadne veci sa nechytame ale aj tak viete jak som to myslel #lool#
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sheep221