Reakcia na: david1 #220096:
ja viem ze svetelna signalizacia sa niekedy zapina a vypina... vacsinou tak raz denne...nikde v Bratislave ale nie v priemere aj 10x za hodinu ako tu... a este aj vo frekventovane casy...
ja som isiel ku krizovatke vyskusat ju, najprv pesi a az potom som sa odvazil autom, a vedel som co cakat, a aj som to radsej preventivne cakal, a preto som ju presiel spravne...
a konstatujem ze to je velmi tazke!! je to absolutne nevhodne nastavene!
rakuske zeleznicne priecestia maju oranzovu ktora NEBLIKA v case ked je volne priecestie, a svieti teda hodne dlho, minimalne take 3-4 sekundy pred tym ako naskoci cervena... toto povazujem za idealne riesenie... zial tu riadia dopravu tupela, co nie su schopne vystrcit nos ani 1 kilometer za hranice, a tak to aj dopadne... je naozaj az taky problem miesto rezervnej fazy vsetci cervena v trvani aj 5 sekund, predlzit trochu tu trvalu oranzovu, a blikajucu oranzovu zrusit??? lebo blikanie oranzovej je skorej na skodu ako na uzitok... aj ked istotne, formalne zakon splneny... vsetci budu spokojny, ze... budu tam narazy aut zasebou a pokuty za cervenu...
a dufam, ze ked tento pokus KDI vyhodnoti ako zrusit, tak budete stastny... a preferencia pre elektricky sa pochova na veky vekov...
mbendzala
a teraz je otazka, ze kolko % bratislavskych vodicov je... a
- dodrziava bezpecny odstup od predosleho vozidla, ked ide napriklad po hlavnej kde blika oranzova... a ocakava ze vozidlo pred nim nahle dupne na brzdu...
- ocakava taketo zapnutie semaforov a vie ako sa chovat... co je dokonca tazsie z vedlajsej, ako hlavnej...
KDI eviduje velmi prisne dopravne nehody, lebo maju podla toho hodnotenia...
pre vyssie uvedene nedostatky bratislavskych vodicov, kolko tam bude nehod??
a co myslite, ze KDI urobi???
vychovavat postreh vodicov tymto sposobom sa mi nezda vhodny...
dlha oranzova a pokuty za napriklad prejazd na oranzovu ked to uz vobec nebolo nutne by boli ovela lepsie...