Nejako si nie som istý: Je alebo nie je zaintegrovaný EC 130 Varsovia ako jeden z mála EC (označený tiež ako Ex4) v IDS JMK?
Čo myslíte, keď raz bude IDS BK z Bratislavy až po Kúty, tak budú zaintegrované aj EC?
Vieme, že na Slovensku sa za cestovanie EC pripláca k cestovnému 1 €. V Česku nie je taký príplatok. Ako je to v Maďarsku a ako v Rakúsku?
Čo myslíte, keď raz bude IDS BK z Bratislavy až po Kúty, tak budú zaintegrované aj EC?
Vieme, že na Slovensku sa za cestovanie EC pripláca k cestovnému 1 €. V Česku nie je taký príplatok. Ako je to v Maďarsku a ako v Rakúsku?
mbendzala
nikde v Bratislave ale nie v priemere aj 10x za hodinu ako tu... a este aj vo frekventovane casy...
ja som isiel ku krizovatke vyskusat ju, najprv pesi a az potom som sa odvazil autom, a vedel som co cakat, a aj som to radsej preventivne cakal, a preto som ju presiel spravne...
a konstatujem ze to je velmi tazke!! je to absolutne nevhodne nastavene!
rakuske zeleznicne priecestia maju oranzovu ktora NEBLIKA v case ked je volne priecestie, a svieti teda hodne dlho, minimalne take 3-4 sekundy pred tym ako naskoci cervena... toto povazujem za idealne riesenie... zial tu riadia dopravu tupela, co nie su schopne vystrcit nos ani 1 kilometer za hranice, a tak to aj dopadne... je naozaj az taky problem miesto rezervnej fazy vsetci cervena v trvani aj 5 sekund, predlzit trochu tu trvalu oranzovu, a blikajucu oranzovu zrusit??? lebo blikanie oranzovej je skorej na skodu ako na uzitok... aj ked istotne, formalne zakon splneny... vsetci budu spokojny, ze... budu tam narazy aut zasebou a pokuty za cervenu...
a dufam, ze ked tento pokus KDI vyhodnoti ako zrusit, tak budete stastny... a preferencia pre elektricky sa pochova na veky vekov...