Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať,do ktorých dverí odpredu od vodiča sa môže nastúpiť so psom? Ide o nové trolejbusy - typ neviem, ale chodia také 201 a 202. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Reakcia na: Peon #220106:
EC príplatok nemá s integráciou nič spoločné. Ani v Česku nie sú EC integrované v IDS. Vo VOR sú integrované všetky vlaky ÖBB, v BKK nie. Takže tak. Či budú EC integrované do IDS BK, záleží čiste na dohode medzi ZSSK (poťažmo ministerstvom ako objednávateľom a platcom dotácií) a BID. Autor otázky opäť identifikovaný bez čítania nicku.
Reakcia na: roman2 #220114:
Nehovorí sa "sa uvedom" ale "sa spamätaj" alebo "si uvedom (niečo"). Ale po faktickej stránke súhlasím. Mbendžala so svojou nesústredenosťou predstavuje latentné ohrozenie bezpečnosti cestnej premávky a preto by mal v záujme ako svojom, tak celospoločenskom odovzdať vodičský preukaz.
Reakcia na: 810zssk #220105:
Predpokladám, že toto je testovacia verzia, kde nahrali všetko možné. Minimálne Nové Mesto a Kvetoslavov nebude hlásiť naraz a tie úvodné žvásty hádam tiež nie. Ale hlásenie staníc mi príde OK.
Reakcia na: mbendzala #220097:
Čo je nevhodne nastavené?Sa uvedom a poriadne sa venuj vedeniu vozidla a sledovaniu premávky okolo seba ? ďalší pseudomudrlant,ktorý vytiahne auto akonáhle začne viac fúkať vietor ? robíš z toho vedu ako keby ti tá svetelná signalizácia išla odkusnúť z hlavy ? neviem ako vy prítomní diskutujúci,ale ja som v pohode prešiel keď mi išla naskočiť červená (áno pravidelný vodič to rospozná kedy sa "zasekne" blikavá oranžová a ide skočiť červená) a na celom predmetnom úseku to nie je nič nezvládnuteľné nakoľko v skorých ranných hodinách/v noci/cez víkendy nie je taká hustá premávka ? a keď už sa bavíme o fungovaní na západe,tam je názorný priklad ako sa má MHD preferovať či už preferenciu na svetelných križovatkách,ale aj BUS pruhmi,ktorých máme málo,aj keď sa sľubovalo ich zvýšenie,ale holt KDI si leští svoje ego všemožným podporovaním IAD na úkor MHD ?
Reakcia na: Ehm #220112:
Neboj, to sa Srovna ?
Reakcia na: Mikimaus #220103:
Je tam tvrdé "l" ako v ruštine ?
Reakcia na: Peon #220106:
V Rakusku som v pohode jazdil v Railjetoch s PCL od VOR (Wien - Wr. Neustadt, Wien - St. Pölten).
Reakcia na: Peon #220106:
MAV-START neuznava BKK doklady na území IDS Budapest v IC, EC, EN, rj vlakoch. To viem...
Reakcia na: MatejBA #220107:
Aj Sekule, ci Cifer su v Trnavskom kraji. Useknutie IDS BK jednu stanicu pred uzlom Kuty a Trnavou mi pride zvlastne a bolo by celkom fajn to uz dotiahnut (a nasledne zaintegrovat vsetky dotovane vlaky).
Reakcia na: Peon #220106:
No neviem ci to bude tak skoro v IDS BK, kedze Kuty su v Trnavskom kraji, zalezi primarne na nich, ako sa dohodnu s BSK 🙂
Nejako si nie som istý: Je alebo nie je zaintegrovaný EC 130 Varsovia ako jeden z mála EC (označený tiež ako Ex4) v IDS JMK?

Čo myslíte, keď raz bude IDS BK z Bratislavy až po Kúty, tak budú zaintegrované aj EC?

Vieme, že na Slovensku sa za cestovanie EC pripláca k cestovnému 1 €. V Česku nie je taký príplatok. Ako je to v Maďarsku a ako v Rakúsku?
Reakcia na: Ike #220104:
Vsak ked to zrychlia tak na 1,5-nasobok, tak by to mozno aj bolo pouzitelne ?
Reakcia na: Mikimaus #220103:
Čo sa Ti na tom nepáči?
Reakcia na: Joyki #220101:
Máš pravdu, bez vyriešenia katastrofálneho stavu železničných vozidiel národného ale aj toho súkromného dopravcu sa to bude len zhoršovať a viac ľudí bude presadať do áut, lebo tam aj keď v kolóne, si každý sedí vo svojom teplúčku.
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230100
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230245
http://vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230438
S 60 dnes rano: REX 1872 vypadol a nasledny Os do BA (prich. 6:59), ktory bezne jazdi napchaty, od Senca nepobral ludi. Akurat usek IDS. V Bieli sa museli natlacit, 3/4 Bernolakova zostala na stanici, Ivanka sa musela natlacit, ale nie celkom uspesne, Vajnory tazkosti pri vystupe a nastupe.
Takato je rezerva kapacity vo vlakoch, ... jediny spoj vypadne este na useku pred IDS a primestie uz nedokaze pobrat. Fakt gratulujem, riesme dalej 45prudove kolektory.
Reakcia na: mbendzala #220098:
ono to nie je ani o tvojej ostražitosti, ale o ostražitosti vodiča za Tebou. Mal som 4 nehody a z toho 3x do mňa narazilo auto zo zadu, pričom ja som išiel predpisovo. Pri poslednej skúsenosti na Račianskej som si pokazil karmu, lebo som odignoroval troch ľudí stojacich na priechode pri Ursínyho. Dôvod: myšičkujúci autobus Blaguss nalepený na môj zadok (vodičovi išla sťažnosť ? ).

Situácia zase asi nebude taká zlá. Jediné, čo by som možno zmenil je, že miesto režimu kmitavej žltej by som signalizáciu zhasol. Potom by sme naozaj zaviedli rakúsky režim, ktorý navyše pozná aj naša vyhláška. Nie kvôli vodičom, ale kvôli chodcom. Sám som sa prichytil pri tom, že hypnotizujem tú kmitavú žltú a potom nedávam pozor na chodcov, ktorí sú na priechode a majú prednosť (teda mali by mať, keby sme nemali hlúpe právne predpisy, ktoré im kážu robiť inštitút falošného vykročenia).
Reakcia na: mbendzala #220098:
Tu vôbec nemusíš skákať na brzdu. Je to hlavne o pozornosti. Pokutu dostaneš iba raz. potom si už budeš dávať pozor.
Je jedno kolkokrát za deň sa prechádza do iného režimu.

Aj podľa tohto videa je to prechádzanie režimov v pohode.

https://www.youtube.com/watch?v=ujiv1yzabRs

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.