Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať,do ktorých dverí odpredu od vodiča sa môže nastúpiť so psom? Ide o nové trolejbusy - typ neviem, ale chodia také 201 a 202. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
EC príplatok nemá s integráciou nič spoločné. Ani v Česku nie sú EC integrované v IDS. Vo VOR sú integrované všetky vlaky ÖBB, v BKK nie. Takže tak. Či budú EC integrované do IDS BK, záleží čiste na dohode medzi ZSSK (poťažmo ministerstvom ako objednávateľom a platcom dotácií) a BID. Autor otázky opäť identifikovaný bez čítania nicku.
Nehovorí sa "sa uvedom" ale "sa spamätaj" alebo "si uvedom (niečo"). Ale po faktickej stránke súhlasím. Mbendžala so svojou nesústredenosťou predstavuje latentné ohrozenie bezpečnosti cestnej premávky a preto by mal v záujme ako svojom, tak celospoločenskom odovzdať vodičský preukaz.
Predpokladám, že toto je testovacia verzia, kde nahrali všetko možné. Minimálne Nové Mesto a Kvetoslavov nebude hlásiť naraz a tie úvodné žvásty hádam tiež nie. Ale hlásenie staníc mi príde OK.
Čo je nevhodne nastavené?Sa uvedom a poriadne sa venuj vedeniu vozidla a sledovaniu premávky okolo seba ? ďalší pseudomudrlant,ktorý vytiahne auto akonáhle začne viac fúkať vietor ? robíš z toho vedu ako keby ti tá svetelná signalizácia išla odkusnúť z hlavy ? neviem ako vy prítomní diskutujúci,ale ja som v pohode prešiel keď mi išla naskočiť červená (áno pravidelný vodič to rospozná kedy sa "zasekne" blikavá oranžová a ide skočiť červená) a na celom predmetnom úseku to nie je nič nezvládnuteľné nakoľko v skorých ranných hodinách/v noci/cez víkendy nie je taká hustá premávka ? a keď už sa bavíme o fungovaní na západe,tam je názorný priklad ako sa má MHD preferovať či už preferenciu na svetelných križovatkách,ale aj BUS pruhmi,ktorých máme málo,aj keď sa sľubovalo ich zvýšenie,ale holt KDI si leští svoje ego všemožným podporovaním IAD na úkor MHD ?
Aj Sekule, ci Cifer su v Trnavskom kraji. Useknutie IDS BK jednu stanicu pred uzlom Kuty a Trnavou mi pride zvlastne a bolo by celkom fajn to uz dotiahnut (a nasledne zaintegrovat vsetky dotovane vlaky).
S 60 dnes rano: REX 1872 vypadol a nasledny Os do BA (prich. 6:59), ktory bezne jazdi napchaty, od Senca nepobral ludi. Akurat usek IDS. V Bieli sa museli natlacit, 3/4 Bernolakova zostala na stanici, Ivanka sa musela natlacit, ale nie celkom uspesne, Vajnory tazkosti pri vystupe a nastupe.
Takato je rezerva kapacity vo vlakoch, ... jediny spoj vypadne este na useku pred IDS a primestie uz nedokaze pobrat. Fakt gratulujem, riesme dalej 45prudove kolektory.
ono to nie je ani o tvojej ostražitosti, ale o ostražitosti vodiča za Tebou. Mal som 4 nehody a z toho 3x do mňa narazilo auto zo zadu, pričom ja som išiel predpisovo. Pri poslednej skúsenosti na Račianskej som si pokazil karmu, lebo som odignoroval troch ľudí stojacich na priechode pri Ursínyho. Dôvod: myšičkujúci autobus Blaguss nalepený na môj zadok (vodičovi išla sťažnosť ? ).
Situácia zase asi nebude taká zlá. Jediné, čo by som možno zmenil je, že miesto režimu kmitavej žltej by som signalizáciu zhasol. Potom by sme naozaj zaviedli rakúsky režim, ktorý navyše pozná aj naša vyhláška. Nie kvôli vodičom, ale kvôli chodcom. Sám som sa prichytil pri tom, že hypnotizujem tú kmitavú žltú a potom nedávam pozor na chodcov, ktorí sú na priechode a majú prednosť (teda mali by mať, keby sme nemali hlúpe právne predpisy, ktoré im kážu robiť inštitút falošného vykročenia).
Tu vôbec nemusíš skákať na brzdu. Je to hlavne o pozornosti. Pokutu dostaneš iba raz. potom si už budeš dávať pozor.
Je jedno kolkokrát za deň sa prechádza do iného režimu.
Aj podľa tohto videa je to prechádzanie režimov v pohode.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus
https://soundcloud.com/lukashajdu/rjsk-test