Moj zlaty, dostal si tu na tie tvoje bludy desiatky argumentov. Lenze ty ich statocne ignorujes a furt si ided svoje dristy o tom, ze odbornici a experti z celozivotnou praxou su vsetci mimo a len ty, bezvyznamny anonymny trulko z internetu sa dokazes ezotericky "divat mimo skatulu". Si dopravny ekvivalent matere z modreho konika, ktora z autoritou troch tried SOU krajcirskeho v Poltari a Vysokej Skoly Zivota nabehne do nemocnice a zacne chirurgov poucovat o tom, ze slepe crevo sa nema liecit chirurgicky, ale preusporiadanim cakier a prikladanim vulkanickych sutrov. Si tak fundamentalne mimo, ze pokusat sa s tebou o rozumnu diskusiu je strata casu. Niektori diskuteri zjavne nemaju cez sviatky nic lepsie na praci, ale ja si svoj cas vazim prilis na to, aby som ho stracal z hlupakmi v zajati Dunning Krugerovho syndromu.
Problem by som mal keby si bol nedajboze v pozicii ze by si tie svoje pomatene fantazmagorie mohol preniest do praxe. Ale to nie si a nikdy nebudes. Takze ma dalej absolutne nezaujimas
Hlboko sa ospravedlňujem za moju slušnú reakciu. Nevšimol som si na koho reaguješ, predtým si nadávkami reagoval na môj príspevok. No v tvojom príspevku si ma aj tak "prenesene" spomínal, takže som reagoval správne. Nuž tak nereaguj na moju tému a je to vybavené...
K bodu 4.: Neplánoval som napísať poznámku, ktorú si ty uviedol , nedomýšľaj si čo nie je pravda. Ja tiež nejazdím autom po meste. Keď nevidíš potrebu bus pruhov súbežne s električkami patríš k menšine. Rovno sa ťa opýtam, že prečo napríklad na nábreží Dunaja stoja autobusy v zápche a električky vedľa sa väčšinou hýbu. Ty zrejme chceš aby ľudia z Devína alebo Mlynskej doliny prestupovali v Karlovke do električiek a potom prestupovali znovu? Do akých autobusov prestúpia a kde? Alebo chceš narobiť električkové koľaje absolútne všade?
Ja dávam električkám 20 rokov života. Veď ak dovtedy bude funkčná MHD a bicykle a elektrobicykle budú mať svoje vlastné cesty nie je dôvod na diskusiu. Veríš, že tak bude?
Bolo. Ale MD si už len ten Kvetoslavov nakreslilo tak, že tam treba dve 861. Zrejme kvôli taktu s krížovaním v Košariskách. Čo je maximálne nevýhodné pre ZSSK. Regiojetu by to bolo viacmenej jedno, keďže mu stoja v sedle 4 motory vo dvore.
Preco sa to sedlo nemoze objednat u RJSK, ktoremu v sedle stoja vozidla zo spicky?
Mne by sa pacilo keby sme sa dozili stavu v ktorom bude na trati kludne moct jazdit viac dopravcov, podla toho co je v danej chvili vyhodnejsie. Len dokym nemame tarifnu integraciu, tak je to absolutne neprijatelne. Chceme budovat alternativu voci IAD a potom to bude vyzerat tak ze cestujuci si kupi mesacnik, ktory mu na polovici vlakov nebude platit?
Dufam ze aspon dovtedy RJ vstupi do IDS BK (s tym ze sa PLNE tarifne zaintegruje trat az po Kvetoslavov, t.j. doplnenie KOCL do Kvetoslavova a Kvetoslavova zastavky). Ale rozhodne to nie je postacujuce, jediny variant v ktorom je prijatelna prevadzka dvomi roznymi dopravcami je plna tarifna integracia bez vynimky (okrem zamestnaneckeho cestovneho).
Heh diky ale to som si už netrúfol napísať, že v roku 2007 si niekto dovolil postaviť takú zlú vec ako je električka a dokonca v roku 2009 k dobudovať druhú vetvu
1. Takže aby sme si vysvetlili pojem poctivo. Poctivo sa nerovná nezaujato. To sú dve rôzne slová. Nebudem to tu citovať, určite si dokážeš vygúgliť stránku jazykovedného ústavu, kde sú vysvetlené všetky slovenské slová, čo znamenajú.
2. Nemám pocit, že by som diskutoval zaujato. To že, sa snažím argumentovať svojími názormi, ešte neznamená, že som zaujatý. To si nedovolím tvrdiť ani o tebe, že si zaujatý voči električkám, aj keď sa to tak zo všetkých tvojich príspevkov môže javiť. Nepoznám všetky tvoje myšlienkové pochody.
3. Zvážil by som výhody riešenia, ktoré navrhuješ, ale bohužiaľ, nenašiel som ani jednu okrem tej, že pokazený autobus sa na ceste s viac ako jedným pruhom dá obísť. Ale to je tak zanedbateľná výhoda, ktorá z môjho pohľadu vôbec nestojí za to, aby som kvôli nej rušil električky. (Ospravedlňujem sa za nepoctivú vetu keďže je asi zaujatá.)
4. Bus pruhy majú byť tam, kde si to vyžaduje dopravná situácia, napríklad Gagarinova, Štefánikova, Pražská v celej dĺžke nie len po Sokolskú, Šancová, ... a kľudne na úkor IAD. Kto sa chce vyvážať autom, nech si počká. To je filozofia vo väčšine vyspelých veľkomiest a plne sa s ňou stotožňujem. KDI do toho nemá čo kecať, pokiaľ sa mesto rozhodne ich spraviť, tak KDI má len posúdiť, či značenie bude v súlade s predpismi. A rovno odpoviem aj na tvoju poznámku ktorú určite plánuješ napísať, aj ja mám auto, aj ja jazdím po Bratislave. Ale vždy len v nevyhnutnom prípade, inak v maximálnej miere využívam VHD. Určite nevidím potrebu buspruhov súbežne s električkami, tam v podstate autobusy nemajú vôbec čo jazdiť a náhradná doprava, pokiaľ je nutná, tak sa to dá z času na čas vydržať.
5. Bicykle majú mať svoje cyklocesty, tam kde sa to dá a vôbec nemusia byť súčasťou hlavných cestných ťahov. Dajú sa na to využiť aj vedľajšie cesty alebo nevyužívané chodníky a pod.
Ale veď hej. Potlačte svoje ego a priznajte si porážku, ak to tak chápete. Ja diskutujem poctivo a snažím sa o efektívnu MHD. Dajte len jeden argument pre a jeden proti. Neviete nájsť pre? Prečo nie? Neviete priznať žiadny môj argument? Hm, máte veľký problém...
Na slušnú reakciu odpoviem aj tebe. Niektorí sú spokojní, lebo si nevedia predstaviť lepšie, nerozmýšľajú nad funkčnými alternatívami. A papalášov majú nekvalitných ako aj my. Hore sa dostanú len psychopati a sociopati.
Počet zamestnancov som už vysvetlil. Divízia električky zamestnáva plno ľudí v nevodičských pozíciách. Kto vie, nech dá presné číslo. Som si istý, že ich je oveľa viac ako bude celkovo počet extra vodičov, kedy by namiesto dlhej električky išli v špičke dva autobusy plus nejakí ďalší potrební ľudia do divízie autobusy.... Divízia električiek sa zruší. Veď rozmýšľaj nad tým, čo píšem.
To, že inde na svete robia neefektívne blbosti neznamená, že ich máme robiť aj my.
Daj iný argument, všetky doteraz som vyvrátil. No zváž aj výhody riešenia ktoré navrhujem. Každé dobré riešenie môže mať aj nejaké nevýhody. Diskutuj poctivo, nie zaujato.
Napríklad: majú byť na hlavných radiálach bus pruhy? Kde majú jazdiť bicykle a elektrobicykle ak už pre ne nie je ďalšie miesto? Medzi koľajnicami a bus pruhmi? Odpovedz....
Pane Bože, už zas? Si nedáš pokoj s tými autobusmi? Padlo tu už x argumentov prečo nie. Ako môže byť menej zamestnancov, keď každú električku chceš nahradiť kvôli kapacite 2 autobusmi? Však to je 2-násobný počet vodičov. Vo všetkých mestách, ktroé nemajú metro a kde premávajú električky, je to jednoznačne najspoľahlivejší a najrýchlejší druh dopravy. Ony tie zlé zlé zlé električky sú asi naozaj také zlé, že kvôli tomu dochádza vo veľa mestách k rozširovaniu siete, v mnohých mestách, kde doteraz električky nepremávali, tak ich začínajú budovať. Tebe by sa asi páčilo v Las Palmas, mesto porovnateľné čo sa týka počtu obyvateľov s Bratislavou. Tu idú zavádzať niečo na ten štýl, ako píšeš, bude sa to volať "Metroguagua". Práve kvôli tomu, že tam nemajú električky. Kapacitné autobusy tam budú premávať v severo - južnej tangente s tým, že niektoré ulice budú uzatvorené pre verejnú dopravu a budú slúžiť len pre tieto autobusy. Ale aj to je len ako dočasné riešenie, ktoré má pomôcť kolabujúcej doprave v špičkách. Na stole už sú projekty na výstavbu dvoch električkových liniek, ktoré majú tieto autobusy v priebehu pár rokov nahradiť. Autobusové riešenie sa zvolilo len kvôli tomu, že technicky sa dá zaviesť vo veľmi krátkom čase, ktorý má pokryť čas potrebný na výstavbu električkových tratí. To nejaký čas potrvá, keďže sa nejedná o rozširovanie siete ale o výstavbu úplne nového dopravného systému, ktorý tam momentálne nemá žiadnu infraštruktúru, nehovoriac o terénnych podmienkach.
P.S. Snažil som sa reagovať slušne. Poctivo asi nie, keďže s tebou nesúhlasím.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo