Reakcia na: irizar #219284:
Moj zlaty, dostal si tu na tie tvoje bludy desiatky argumentov. Lenze ty ich statocne ignorujes a furt si ided svoje dristy o tom, ze odbornici a experti z celozivotnou praxou su vsetci mimo a len ty, bezvyznamny anonymny trulko z internetu sa dokazes ezotericky "divat mimo skatulu". Si dopravny ekvivalent matere z modreho konika, ktora z autoritou troch tried SOU krajcirskeho v Poltari a Vysokej Skoly Zivota nabehne do nemocnice a zacne chirurgov poucovat o tom, ze slepe crevo sa nema liecit chirurgicky, ale preusporiadanim cakier a prikladanim vulkanickych sutrov. Si tak fundamentalne mimo, ze pokusat sa s tebou o rozumnu diskusiu je strata casu. Niektori diskuteri zjavne nemaju cez sviatky nic lepsie na praci, ale ja si svoj cas vazim prilis na to, aby som ho stracal z hlupakmi v zajati Dunning Krugerovho syndromu. Problem by som mal keby si bol nedajboze v pozicii ze by si tie svoje pomatene fantazmagorie mohol preniest do praxe. Ale to nie si a nikdy nebudes. Takze ma dalej absolutne nezaujimas
munww
Všade kde sú električky treba bus pruhy. Busy nahradia električky a celá MHD sa bude vždy efektívne hýbať v pohode. Súčasné dopravné koridory môžu mať napravo bus pruh. Stredný pruh bude pre všetky vozidlá s bicyklami namaľovanými na ceste v strede pruhu. Obísť by ich tam mohli len jednostopé elektrobicykle či iné jednostopé vozidlá a rýchlosť by bola obmedzená na 40 km/h. Ľavý pruh bude užší pre vozidlá s maximálnou šírkou bežných áut. V strede koridoru zostane priestor pre zelený pás so stromami.
Pripomínam, že ak by dnes niekde vznikol bus pruh bicykle by jazdili v strede medzi autobusmi a električkami a úplne by autá blokovali. Dnes je nevýhodou aj to, že záchranné a policajné vozidlá majú menšiu možnosť kľučkovať v premávke. Koľajnice tomu jednoducho prekážajú a aj nepriamo tak spôsobujú zbytočné straty na životoch. Treba si ďalej uvedomiť, že dva kĺbové busy budú nahrádzať jednu dlhú električku len v časoch dopravných špičiek. Čiže extra vodiči budú v pracovné dni robiť delené služby. Samozrejme v divízii busov trochu vzrastie aj počet nevodičov. Divízia električiek sa však zruší. Celkovo bude mať DPB zamestnancov menej.
Ak chcete reagovať tak prosím slušne a poctivo. Hlúpych protiargumentov tu už bolo dosť, niektoré z nich tu radšej hneď spomínam, nech sa neopakujú.
P.S. Sám Einstein povedal, že predstavivosť je dôležitejšia ako vedomosti.