Reakcia na: munww #219291:
Ak v BA o 20 rokov zanikne električková doprava, tak len preto, že mesto nebude (tak ako doteraz) chcieť nájsť peniaze na údržbu jej dráhy a eurofondy už na to nebudú. Ale ešte predtým zanikne trolejbusová doprava, lebo o 30/31Tr sa dovtedy všetky v krátkom čase po sebe rozpadnú.A môžeš si byť istý, že žiadne bus pruhy situáciu v doprave nezlepšia.
810zssk
Mne by sa pacilo keby sme sa dozili stavu v ktorom bude na trati kludne moct jazdit viac dopravcov, podla toho co je v danej chvili vyhodnejsie. Len dokym nemame tarifnu integraciu, tak je to absolutne neprijatelne. Chceme budovat alternativu voci IAD a potom to bude vyzerat tak ze cestujuci si kupi mesacnik, ktory mu na polovici vlakov nebude platit?
Dufam ze aspon dovtedy RJ vstupi do IDS BK (s tym ze sa PLNE tarifne zaintegruje trat az po Kvetoslavov, t.j. doplnenie KOCL do Kvetoslavova a Kvetoslavova zastavky). Ale rozhodne to nie je postacujuce, jediny variant v ktorom je prijatelna prevadzka dvomi roznymi dopravcami je plna tarifna integracia bez vynimky (okrem zamestnaneckeho cestovneho).