Reakcia na: Kanarcan #219286:
K bodu 4.: Neplánoval som napísať poznámku, ktorú si ty uviedol , nedomýšľaj si čo nie je pravda. Ja tiež nejazdím autom po meste. Keď nevidíš potrebu bus pruhov súbežne s električkami patríš k menšine. Rovno sa ťa opýtam, že prečo napríklad na nábreží Dunaja stoja autobusy v zápche a električky vedľa sa väčšinou hýbu. Ty zrejme chceš aby ľudia z Devína alebo Mlynskej doliny prestupovali v Karlovke do električiek a potom prestupovali znovu? Do akých autobusov prestúpia a kde? Alebo chceš narobiť električkové koľaje absolútne všade?Ja dávam električkám 20 rokov života. Veď ak dovtedy bude funkčná MHD a bicykle a elektrobicykle budú mať svoje vlastné cesty nie je dôvod na diskusiu. Veríš, že tak bude?
Kanarcan
2. Nemám pocit, že by som diskutoval zaujato. To že, sa snažím argumentovať svojími názormi, ešte neznamená, že som zaujatý. To si nedovolím tvrdiť ani o tebe, že si zaujatý voči električkám, aj keď sa to tak zo všetkých tvojich príspevkov môže javiť. Nepoznám všetky tvoje myšlienkové pochody.
3. Zvážil by som výhody riešenia, ktoré navrhuješ, ale bohužiaľ, nenašiel som ani jednu okrem tej, že pokazený autobus sa na ceste s viac ako jedným pruhom dá obísť. Ale to je tak zanedbateľná výhoda, ktorá z môjho pohľadu vôbec nestojí za to, aby som kvôli nej rušil električky. (Ospravedlňujem sa za nepoctivú vetu keďže je asi zaujatá.)
4. Bus pruhy majú byť tam, kde si to vyžaduje dopravná situácia, napríklad Gagarinova, Štefánikova, Pražská v celej dĺžke nie len po Sokolskú, Šancová, ... a kľudne na úkor IAD. Kto sa chce vyvážať autom, nech si počká. To je filozofia vo väčšine vyspelých veľkomiest a plne sa s ňou stotožňujem. KDI do toho nemá čo kecať, pokiaľ sa mesto rozhodne ich spraviť, tak KDI má len posúdiť, či značenie bude v súlade s predpismi. A rovno odpoviem aj na tvoju poznámku ktorú určite plánuješ napísať, aj ja mám auto, aj ja jazdím po Bratislave. Ale vždy len v nevyhnutnom prípade, inak v maximálnej miere využívam VHD. Určite nevidím potrebu buspruhov súbežne s električkami, tam v podstate autobusy nemajú vôbec čo jazdiť a náhradná doprava, pokiaľ je nutná, tak sa to dá z času na čas vydržať.
5. Bicykle majú mať svoje cyklocesty, tam kde sa to dá a vôbec nemusia byť súčasťou hlavných cestných ťahov. Dajú sa na to využiť aj vedľajšie cesty alebo nevyužívané chodníky a pod.