Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jajboli #212735:
8 ks z 15tich tu uz mame, som zvedavy kolko budu zase stat vo vozovni,ked pride posledna 15ta (60ta celkovo)
Reakcia na: S499.1023 #212724:
Je dobré diskutovať aj to takýchto sci-fi projektoch. V porovnaní s pôvodným TEN-T, alebo D4 to zase nie je až taká blbosť. Treba mať niečo premyslené v zásobe, možno raz budú peniaze a bude chýbať nápad. Podobné úvahy sú aj hľadaním odpovede na otázku, za akých okolností by mohla mať Filiálka zmysel.
tu sa píše že sa k eurrofondom stretli Počiatek a Nesrovnal, jasné že manekýn sníva o Filiálke, ale vraj sa plánuje nákup len 15 nových električiek. To je veľmi málo. Koľko ešte reálne Bratislava potrebuje nových električiek na výmenu všetkých?
http://bratislava.dnes24.sk/nove-programove-obdobie-eu-ma-priniest-bratislave-dalsie-projekty-228134
Reakcia na: Ámos #212729:
Tie sa ale netlačia na Slovensku.
Reakcia na: 810zssk #212702:
A IC?
Reakcia na: david1 #212699:
Preto sa takáto súprava nevolá push-pull ale pull-pull.
Reakcia na: Error 0x007 #212695:
Pozri sa na to zo strany, čo tie vlaky prinášajú Slovensku? Nech si nezastavujú nikde ale potom nech nie sú objednávané vo verejnom záujme, či ako sa to teraz volá.
Reakcia na: Joyki #212717:
Ah... Som si skombinoval dva grafikony, zabudol som, že v 2016 už nejazdí. Ospravedlňujem sa ?
Minulý gvd sme mali 6:02,6:36,7:02,7:36,8:06,8;42... Zdá sa, že tie odchody 6:36 a 7:02 boli zlúčené do jedného.
Reakcia na: S499.1023 #212724:
Ked sa mozu tlacit pre zachranu bank...? ?
Ahojte, ma niekto nejaky update ohladom precislovania a zmeny trasovania trolejbusovych liniek? Dik
Reakcia na: haló #212689:
Ja by som si tipol, že 810zssk dokončil školskú dochádzku skôr ak ty, pracoval na významnejších pozíciách, má rádovo vyšší prehľad a inteligenciu.
Reakcia na: dyspozytor #212682:
Prakticky jediným možným riešením je vyfuckovať FTE a nechať ich linku Berlín - Budapešť presmerovať buď cez Viedeň alebo cez Rajku (čím by sa vyriešila aj šotoobslužnosť Rajky) a rameno BA - Párkány - Budapest riešiť nejkými REx-mi, ktoeré by sa už dohadovali dvojstranne. Lenže to ješitnosť "národného dopravcu" nedovolí, odpadli by lukratívne služobné cesty na FTE...
Reakcia na: 810zssk #212663:
Pretože by to cestujúci zneužili.
Reakcia na: Ma178rek #212661:
A peniaze si na to celé vytlačíme...
Reakcia na: dyspozytor #212657:
Dobre vieš, že zhustiť zastavovanie EC je nereálne, pretože ti to neprejde na FTE. O polohe vlakov rozhoduje Nemec a Maďar si môže dovoliť zahustiť zastavovanie, pretože je jednak koncový, jednak má v FTE neporovnateľne väčšie slovo.
Reakcia na: dyspozytor #212644:
ÖBB hlavne nemajú toľko 1216.2, aby s nimi jazdili niekam do Trnavy či Galanty. Inak vyrovnávka sa vždy dá riešiť - napríklad vyslaním všetkých WRx do Rakúska ? - za špajzák je najviac KEV-ov.
Reakcia na: david1 #212643:
Takých plánov je - a 95% z nich sa nikdy z ríše snov do reality nepreklopí.
Reakcia na: dyspozytor #212640:
Ak by aj Jaguár nevozil všetko kamiónmi, kvôli jeho pár vlakom sa určite elektrizácia nevyplatí - ibaže by mal zatrolejovanú aj vlečku a odpadol by preprah.
Reakcia na: dyspozytor #212638:
Na ten výhľad ale treba aj peniaze.
Reakcia na: Ámos #212637:
Nie vždy je kratší interval lepší. Ak budeš mať na jednej trati 20 a nad druhej 15 alebo 30, hneď ti bude vychádzať taktový uzol len u každého tretieho vlaku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.