Jestvuje nejaký seriózny dôvod, prečo musia existovať v smere z Radlinského na Račiansku ulicu dva priebežné jazdné pruhy (okrem KDI)? Zriadenie jedného pruhu by vyriešilo viacero vecí počnúc
- eliminácie blokovania električiek vozidlami IAD,
- možnosti rozšírenia zastávky Račianske Mýto tak, aby bola aspoň trochu dôstojná.
Račianska ulica sa v smere Račianske Mýto - Pionierska viac krát zužuje z dvoch jazdných pruhov do jedného a problémy nie sú. Nerozumiem teda, prečo musia byť na jej začiatku práve dva.
- eliminácie blokovania električiek vozidlami IAD,
- možnosti rozšírenia zastávky Račianske Mýto tak, aby bola aspoň trochu dôstojná.
Račianska ulica sa v smere Račianske Mýto - Pionierska viac krát zužuje z dvoch jazdných pruhov do jedného a problémy nie sú. Nerozumiem teda, prečo musia byť na jej začiatku práve dva.
dyspozytor
K ECckam este poznamka. Ja naozaj nevidim dovod, preco by vlaky vo verejnom zaujme nemali od NZ nikde stat... EC dnes nie je ziadny premiovy produkt a ani nadvlak. Takze mnou navrhovane zastavovanie v zst Sala, Galanta, Senec by mohlo byt. Vsetko su to okresne mesta. Preco by mali mat NZ prednostne spojenie a lepsiu dostupnost do BA, ako trebars GA, alebo SC? Zastavovanie Sturovo-NZ a potom az BA hl. je prezitok z dob minulych, ked vo vlakoch IEx neskor IC,EC bola vylucena vnutrostatna preprava bud uplne, alebo iba v spravidla dvoch voznoch...
Dnesne EC treba zapojit normalne do obsluhy regionov, voznovo uz tomu zodpovedaju (Bdpee CZ-CD)?