Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #212673:
To bola irónia..... No nič nevadí. Ale tie Kúty som myslel vážne. Alebo ďalšia možnosť je premenovať na SK území kategóriu EuroCity na EuroVillage.
Reakcia na: dyspozytor #212655:
Ja netvrdím, že sa nikdy nič nenavýši, alebo že to nie je potrebné... ale kým to nemáš na papieri (buď ako objednávku, alebo aspoň ako zámer k nejakému termínu), tak by som sa zdržal vyjadrenia typu "pocet vlakov sa ma zvysovat" a doložiť to nejakým vývojom. Ak sa má zvyšovať, tak na základe toho a toho dokumentu, bez takéhoto podkladu je to len tvoj odhad. ?
Reakcia na: 810zssk #212673:
Dychaj, hlboky nadych a vydych ?
Reakcia na: david1 #212671:
Ano, tak preto ze v Madarsku su tie vlaky do....... tak ich musime do...... aj na Slovensku. Ja by som naopak z EC uberal stanice, minimalne Sturovo (ano, viem ze sa tam striedaju posadky, ale to tak nemusi byt naveky). Rychlu regionalnu dopravu treba riesit na to urcenymi vlakmi ktore budu jazdit v case ked ich treba a nie nahodne ako prave vyslo ECcko do Prahy. A ja by som najradsej videl aby tie vlaky prechodili aj Kuty, s tym ze spojenie zo Zahoria do Prahy by sa riesilo predlzenim jednej z tych osobakovych vetiev az do Breclavi, co by riesilo aj Brodske. Ale predpokladam ze tam nebude vola CD.
Reakcia na: haló #212672:
"DNV, ako významný medzinárodný uzol"
?
Reakcia na: david1 #212671:
Súhlasím. Pridal by som ešte DNV, ako významný medzinárodný uzol a zrušil Kúty pre stav v akom sa stanica nachádza. Táto stanica je hanbou tohto národa.
Reakcia na: dyspozytor #212657:
Súhlas okrem ranného EC po siedmej je vyťaženosť EC z Budapesti max.polovičná.
Ja by som ich nechal zastavovať aspoň v Galante a Malackách.
MÁV si z toho tiež robí reg.dopravu na svojom 60 km úseku.
Reakcia na: Ike #212666:
Pri zast. Nám.Biely kríž je lievik do jedného pruhu a zápchy tam máš každé poobedie siahajúce minimálne po Ml.Gardu.

Ja by som na Račku zrušil málo používané odbočenie do Karadžičovej a ostali by dva priame smery bez zabratia trate pred križovatkou.

Na Radlinského to však viac zdržujú dva novo vytvorené 50m pruhy z Vazovovej , ktoré vôbec netuším prečo vznikli ,keď ostali prejazdné aj zastávky Blumentál.

Reakcia na: Ike #212666:
Vyššia priepustnosť.
Reakcia na: Ma178rek #212661:
a ešte že by sa jednalo o 2koľajný tunel, resp jednokoľajný, ale v mieste zastávok o 2 koľajný, ale skôr celkovo 2 koľajný s tým, že filiálka a hlavná stanica by mla viacej nástupíšť, teda by to boli normálne stanice 🙂 .. a úprimne dalo by sa veľa vlakov takto riešiť a všetci by boli spokojný 🙂 ...
Reakcia na: Ike #212666:
lebo KDI .... ehm poobede sú tm dosť dlhé kolóny, ale tak podporovať treba MHD... ja tiež nechápem , prečo smerom do mesta sú napríklad 3?...
Jestvuje nejaký seriózny dôvod, prečo musia existovať v smere z Radlinského na Račiansku ulicu dva priebežné jazdné pruhy (okrem KDI)? Zriadenie jedného pruhu by vyriešilo viacero vecí počnúc
- eliminácie blokovania električiek vozidlami IAD,
- možnosti rozšírenia zastávky Račianske Mýto tak, aby bola aspoň trochu dôstojná.

Račianska ulica sa v smere Račianske Mýto - Pionierska viac krát zužuje z dvoch jazdných pruhov do jedného a problémy nie sú. Nerozumiem teda, prečo musia byť na jej začiatku práve dva.
Reakcia na: haló #212664:
Vsak tu nemusis rozpravat v kodoch 😃 Normalne si myslel kupu PCL bydlisko-Kuty Gr u ZSSK a PCL Kuty Gr-ciel u CD? Tam je jasne ze to je bez priplatku ked PCL ZSSK su bez priplatku a u CD su bez priplatku vsetky listky 🙂
Reakcia na: 810zssk #212663:
Neviem, možno som to zle sformuloval. Ja som mal na mysli, pravidelné dochádzanie do ČR so SR a späť s použitím PCL bez využitia medzinárodnej prepravy. A to nemám na mysli ponuku slovenského dopravcu ktorú má v cenníku(a aj to len medzi stanicami Brno-Bratislava a Břeclav-Bratislava) Spôsob, ktorý som mal na mysli ja, hojne využívaný obyvatelmi Záhoria a Slovácka na dochádzanie do zamestnania a je podstatne lacnejší ako každodenné kupovanie si lístka alebo ponuky dopravcu, ktorú som spomenul.
Reakcia na: haló #212662:
Tak do CR samozrejme ze bez priplatku, ked v medzinarodnej preprave ani CR vnutrostatnej preprave ziaden EC priplatok neexistuje.

Mna by zaujimalo preco toto anticke riesenie u ZSSK pretrvava.
Reakcia na: Joyki #212659:
Pre pravidelné cestovanie žiadny príplatok na EC nie je. Keď si kúpiš týždenný, mesačný, štvrťročný po prípadne ročný, môžeš na úseku trate pre ktorý ti lístok platí, využívať aj EC vlaky. Dokonca existuje aj spôsob, ako využívať EC vlaky na pravidelné dochádzanie do ČR bez akéhokoľvek príplatku.
ak by bola filiálka pod zemou, a hlavná tanica by sa spravila dvojpodlažne ako som to čítal v jednom návrhu tu, možno by vzniklo celkom zaujímavé riešenie 🙂 červenou farbou sú možné zastávky, síce je to veľká obkľuka, ale bola by spokojná aj strana pre filiálku aj strana pre hlavnú stanicu 😃 amali yb sme "METRO" :d, ako takéto riešenie by bol skôr pre Rexy a osobné vlaky, rýchliky by som nechal v tej relácii ako sú 🙂
Neviete náhodou v ktorom meste sídli nonstop infolinka RegioJet SK? Páči sa mi, že pri emailovej odpovedi používajú Ticket. To ZSSK nemá. Vlastne používa ešte niektorý dopravca na infolinke na Slovensku pri emailovej komunikácii Tickety?

Stále nedokážem pochopiť ako je možné, že druhú infolinku (len PO - PIA, 8 - 18 h) majú iba pre vlaky Bratislava - Komárno. Tá je podľa mojich verejne dostupných informácií na Hlavnej stanici. V prípade potreby tam musia zastupovať aj na pobočke [predaj CL]...

Oni asi ako jediný dopravca na Slovensku majú aj online chat. Tam ma raz prekvapilo, že to robia ľudia na pobočke pravdepodobne na Obchodnej ul., lebo jediný krát čo som ten chat využil, tak som musel dlhšie čakať, lebo že mal klienta ktorému sa musel venovať osobne... Zaujímavé, že? ?
Reakcia na: dyspozytor #212657:
Ale EC vlaky by mali ponúknuť vyššiu kvalitu a rýchlosť. To, že tomu tak nie je, je chyba dopravcov a ŽSR/MÁV, treba na tom popracovať. EC vlaky by mali byť moderné, rýchle eu-vlaky medzi metropolami Európy. Keď také nebudeme mať, tak čo nám bude premávať rýchlejšie? Nesmieme zdegradovať ešte viac tieto vlaky na úroveň Senca, aj keď už tie vozne sú horšie, ako jeho osobáky, a slovenská intraštruktúra sa doslova pred našimi očami rozpadáva pri prechode EC vlaku...
EC, ako vlaky najvyššej kategórie po trati, k nim sa prispôsobujú diaľkové rýchliky (prestup do vzdialenejších metropol Slovenska) a REX/Os (obsluha tratí pozdĺž trasy EC). v EC aj tak sú príplatky, teda nevhodné na prímestskú dopravu - a to aj v Maďarsku, preto vo Váci skoro nikdy nikto nevy/nastupuje.
Reakcia na: Ámos #212578:
Takze Wiener Linien nie je slusny DP. Tam mi totiz elektrickar zdrhol predcasne ovela castejsie ako v Bratislave...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.