Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #212688:
To je to najmenej obísť Slovensko. Keď dokončíš školskú dochádzku a dostaneš sa na pozíciu na ktorej budeš o takýchto veciach rozhodovať, bude to len v tvojich rukách.
Reakcia na: david1 #212687:
Madari si mozu platit linku do Prahy z vlastneho, ak to preferuju.
Reakcia na: 810zssk #212683:
Madari by mali "určite" záujem iba o linku BP BA.
Pre nich je zaujímavé spojenie hlavne s PHA.

Reakcia na: david1 #212681:
Keď to berieš takto, tak aj Kúty sú významnou stanicou pre rómsku komunitu a nie len v letnom období. Škoda len že táto kategória cestujúcich nikdy cestovné neplatila. A to ani pred tým, než ich Ficman od cestovného oslobodil oficiálne(všetci sú totiž invalidní dôchodcovia).
Reakcia na: dyspozytor #212682:
"Dialkovym vlakom navyse v relacii do 500-1000 km silno konkuruju dialkove autobusy, IAD a letectvo."

A preto ich úplne dorazme tým, že im predĺžime jazdnú dobu a napcháme do nich kvantum cestujúcich, vďaka ktorým sa v špičke bude problém dostať na WC ?

Navyše toto je cesta do pekiel aj pre prímestskú/regionálnu dopravu, pretože cestujúci dochádzajúci do práce na krátke vzdialenosti potrebujú v prvom rade spoľahlivosť, a nie aby každý deň tŕpli, kedy a aké meškanie ten ich vlak na svojej 800 km dlhej trase chytí...
Reakcia na: dyspozytor #212682:
1. Tak ja plne suhlasim s tym aby tie vlaky boli na uzemi SR komercne, napokon v Cesku aj su. Usetrene vozokm by sa potom dali pouzit na zlepsenie regionalnej dopravy na prislusnej trase.

2. Nevidim dovod preco by mala byt potrebna trat na 200-250 km/h aby malo zmysel nezastavovat v Sturove ci Kutoch.

3. Vlakom by "v tychto podmienkach" chodil ten kto nimi chodi dnes. Rozhodne tie vlaky dnes nezivoria a nie je to kvoli Kutom. Mozno s vynimkou prvych dvoch rannych vlakov smer BA.
Reakcia na: david1 #212681:
4 minuty zdrzania by si spravil len na pobytoch, zrychlovanie a brzdenie by ti spravilo este dalsie zdrzanie navyse. Ono tie EC supravy nie su zrovna lahke.

V pripade BA-Praha mi pride usmevne hovorit o nevyuzitej kapacite, tie vlaky velmi casto vozia baliky. Na useku BA-Bp je to menej jednoznacne, ale tiez su casy kedy je to proste narvate. Bohuzial, problem tej linky je v jej silnej sezonnosti, takze kym nebude vola prevadzkovat v lete posilove vlaky, tak vzdy bude problem s tym ze niekedy to ide prazdne a niekedy preplnene.

Ja by som kazdopadne najradsej videl tu linku rozseknutu v Bratislave, pricom vzniknuta linka BA-Bp by kludne mohla byt kategorie R s viacero zastavkami a primeranou kapacitou.
Reakcia na: 810zssk #212674:
Na to, aby si mal vyclenene dialkove vlaky, ktore napr. na trase BP-PRG tranzitom cez slovensko budu stat len v NZ a BA, potrebujes posilnit (alebo inak vyriesit vypadok v spojeni) regionalnu dopravu a aby mali zmysel taketo vlaky, aj separatnu trat aspon na 200-250km/h. Inak to nema vyznam. Dialkovym vlakom navyse v relacii do 500-1000 km silno konkuruju dialkove autobusy, IAD a letectvo. Takze kto by v tychto vlakoch v sucasnych podmienkach chodil? A este aj vo zvazku verejneho zaujmu...?! Ked uz, tak to je skor parketa pre nejakeho sukr. dopravcu, kt. bude bez dotacii na komercnej baze "kopirovat" dnesne Eurolines busy BA-Brno-PRG bez inych zastaveni. Po dopravnej stranke bez problemov ... Jeden rusnovodic uz teraz taha v celku BA-PRG a naspat. Rozkazy sa daju za Kuty a Breclav uz v BA... Preprah nutny nie je...
Reakcia na: 810zssk #212674:
Štúrovo je využívane hlavne v letnej sezóno dosť. Hlavne Českými turistami pre termálny komplex Vadaš.

Tie mnou navrhnuté zastavenia by znamenali cca 5 min. zdržania a využila by sa v nich momentálne nevyužitá kapacita hlavne v úseku BA - BP.


Reakcia na: Petto #212678:
áno ja viem, ale zase úrpimne, ak chcú všetci aj to aj to, tka je to jediné riešenie, a úprimne, máš v meste zastávky aj, je to le môj návrh, ale tak ak yb sa pokračovalo v petržalke s duálnym rozchodom, možnosť napojenia je aj v tomto bode, predražené áno, ale ka by to malo využívanosť?...
metro by nebolo prdražené pre BA?.. bolo by, pomohlo by toto viacerým 🙂 ale každý má názor nejaký 🙂
Reakcia na: Valec #212676:
Odvolaval som sa na material z MinDopu - strategia dopravnej obsluznosti...
Reakcia na: Ma178rek #212661:
Predrazeny zbytocny tunel podla mna. Stacilo by max. predlzit z Filialky dakde k TWIN CITY. Tramtrain by vyliezol dakde pri Soltesovej a pod TWIN CITY by mal v podzemi konecnu - no len je uz neskoro na taketo velkoplany.
Reakcia na: 810zssk #212673:
To bola irónia..... No nič nevadí. Ale tie Kúty som myslel vážne. Alebo ďalšia možnosť je premenovať na SK území kategóriu EuroCity na EuroVillage.
Reakcia na: dyspozytor #212655:
Ja netvrdím, že sa nikdy nič nenavýši, alebo že to nie je potrebné... ale kým to nemáš na papieri (buď ako objednávku, alebo aspoň ako zámer k nejakému termínu), tak by som sa zdržal vyjadrenia typu "pocet vlakov sa ma zvysovat" a doložiť to nejakým vývojom. Ak sa má zvyšovať, tak na základe toho a toho dokumentu, bez takéhoto podkladu je to len tvoj odhad. ?
Reakcia na: 810zssk #212673:
Dychaj, hlboky nadych a vydych ?
Reakcia na: david1 #212671:
Ano, tak preto ze v Madarsku su tie vlaky do....... tak ich musime do...... aj na Slovensku. Ja by som naopak z EC uberal stanice, minimalne Sturovo (ano, viem ze sa tam striedaju posadky, ale to tak nemusi byt naveky). Rychlu regionalnu dopravu treba riesit na to urcenymi vlakmi ktore budu jazdit v case ked ich treba a nie nahodne ako prave vyslo ECcko do Prahy. A ja by som najradsej videl aby tie vlaky prechodili aj Kuty, s tym ze spojenie zo Zahoria do Prahy by sa riesilo predlzenim jednej z tych osobakovych vetiev az do Breclavi, co by riesilo aj Brodske. Ale predpokladam ze tam nebude vola CD.
Reakcia na: haló #212672:
"DNV, ako významný medzinárodný uzol"
?
Reakcia na: david1 #212671:
Súhlasím. Pridal by som ešte DNV, ako významný medzinárodný uzol a zrušil Kúty pre stav v akom sa stanica nachádza. Táto stanica je hanbou tohto národa.
Reakcia na: dyspozytor #212657:
Súhlas okrem ranného EC po siedmej je vyťaženosť EC z Budapesti max.polovičná.
Ja by som ich nechal zastavovať aspoň v Galante a Malackách.
MÁV si z toho tiež robí reg.dopravu na svojom 60 km úseku.
Reakcia na: Ike #212666:
Pri zast. Nám.Biely kríž je lievik do jedného pruhu a zápchy tam máš každé poobedie siahajúce minimálne po Ml.Gardu.

Ja by som na Račku zrušil málo používané odbočenie do Karadžičovej a ostali by dva priame smery bez zabratia trate pred križovatkou.

Na Radlinského to však viac zdržujú dva novo vytvorené 50m pruhy z Vazovovej , ktoré vôbec netuším prečo vznikli ,keď ostali prejazdné aj zastávky Blumentál.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.