Reakcia na: Joyki #212698:
Ten problem co popisujes v prvom odseku je uplne najvypuklejsi pri dialkovej doprave na tratiach 120+180 kde maju ZSR priam fobiu z toho ze by Ex mal obiehat rychlik a vdaka tomu su tie vlaky vedene niekedy v nevyhovujucich polohach.K druhemu odseku: Ja nepredpokladam ze pripadne presmerovanie vlakov Bp-Praha by znamenalo ze by nejazdilo nic medzi Bp a Budapestou, hoci mozno by doslo k uprave ponuky. Ten variant vedenia Bp-Vieden-Praha by mal mnoho vyhod aj nevyhod, takze tazko povedat ci by sa to podarilo presadit.
810zssk
2. Nevidim dovod preco by mala byt potrebna trat na 200-250 km/h aby malo zmysel nezastavovat v Sturove ci Kutoch.
3. Vlakom by "v tychto podmienkach" chodil ten kto nimi chodi dnes. Rozhodne tie vlaky dnes nezivoria a nie je to kvoli Kutom. Mozno s vynimkou prvych dvoch rannych vlakov smer BA.