To je to najmenej obísť Slovensko. Keď dokončíš školskú dochádzku a dostaneš sa na pozíciu na ktorej budeš o takýchto veciach rozhodovať, bude to len v tvojich rukách.
Keď to berieš takto, tak aj Kúty sú významnou stanicou pre rómsku komunitu a nie len v letnom období. Škoda len že táto kategória cestujúcich nikdy cestovné neplatila. A to ani pred tým, než ich Ficman od cestovného oslobodil oficiálne(všetci sú totiž invalidní dôchodcovia).
"Dialkovym vlakom navyse v relacii do 500-1000 km silno konkuruju dialkove autobusy, IAD a letectvo."
A preto ich úplne dorazme tým, že im predĺžime jazdnú dobu a napcháme do nich kvantum cestujúcich, vďaka ktorým sa v špičke bude problém dostať na WC ?
Navyše toto je cesta do pekiel aj pre prímestskú/regionálnu dopravu, pretože cestujúci dochádzajúci do práce na krátke vzdialenosti potrebujú v prvom rade spoľahlivosť, a nie aby každý deň tŕpli, kedy a aké meškanie ten ich vlak na svojej 800 km dlhej trase chytí...
1. Tak ja plne suhlasim s tym aby tie vlaky boli na uzemi SR komercne, napokon v Cesku aj su. Usetrene vozokm by sa potom dali pouzit na zlepsenie regionalnej dopravy na prislusnej trase.
2. Nevidim dovod preco by mala byt potrebna trat na 200-250 km/h aby malo zmysel nezastavovat v Sturove ci Kutoch.
3. Vlakom by "v tychto podmienkach" chodil ten kto nimi chodi dnes. Rozhodne tie vlaky dnes nezivoria a nie je to kvoli Kutom. Mozno s vynimkou prvych dvoch rannych vlakov smer BA.
4 minuty zdrzania by si spravil len na pobytoch, zrychlovanie a brzdenie by ti spravilo este dalsie zdrzanie navyse. Ono tie EC supravy nie su zrovna lahke.
V pripade BA-Praha mi pride usmevne hovorit o nevyuzitej kapacite, tie vlaky velmi casto vozia baliky. Na useku BA-Bp je to menej jednoznacne, ale tiez su casy kedy je to proste narvate. Bohuzial, problem tej linky je v jej silnej sezonnosti, takze kym nebude vola prevadzkovat v lete posilove vlaky, tak vzdy bude problem s tym ze niekedy to ide prazdne a niekedy preplnene.
Ja by som kazdopadne najradsej videl tu linku rozseknutu v Bratislave, pricom vzniknuta linka BA-Bp by kludne mohla byt kategorie R s viacero zastavkami a primeranou kapacitou.
Na to, aby si mal vyclenene dialkove vlaky, ktore napr. na trase BP-PRG tranzitom cez slovensko budu stat len v NZ a BA, potrebujes posilnit (alebo inak vyriesit vypadok v spojeni) regionalnu dopravu a aby mali zmysel taketo vlaky, aj separatnu trat aspon na 200-250km/h. Inak to nema vyznam. Dialkovym vlakom navyse v relacii do 500-1000 km silno konkuruju dialkove autobusy, IAD a letectvo. Takze kto by v tychto vlakoch v sucasnych podmienkach chodil? A este aj vo zvazku verejneho zaujmu...?! Ked uz, tak to je skor parketa pre nejakeho sukr. dopravcu, kt. bude bez dotacii na komercnej baze "kopirovat" dnesne Eurolines busy BA-Brno-PRG bez inych zastaveni. Po dopravnej stranke bez problemov ... Jeden rusnovodic uz teraz taha v celku BA-PRG a naspat. Rozkazy sa daju za Kuty a Breclav uz v BA... Preprah nutny nie je...
áno ja viem, ale zase úrpimne, ak chcú všetci aj to aj to, tka je to jediné riešenie, a úprimne, máš v meste zastávky aj, je to le môj návrh, ale tak ak yb sa pokračovalo v petržalke s duálnym rozchodom, možnosť napojenia je aj v tomto bode, predražené áno, ale ka by to malo využívanosť?...
metro by nebolo prdražené pre BA?.. bolo by, pomohlo by toto viacerým ale každý má názor nejaký
Predrazeny zbytocny tunel podla mna. Stacilo by max. predlzit z Filialky dakde k TWIN CITY. Tramtrain by vyliezol dakde pri Soltesovej a pod TWIN CITY by mal v podzemi konecnu - no len je uz neskoro na taketo velkoplany.
Ja netvrdím, že sa nikdy nič nenavýši, alebo že to nie je potrebné... ale kým to nemáš na papieri (buď ako objednávku, alebo aspoň ako zámer k nejakému termínu), tak by som sa zdržal vyjadrenia typu "pocet vlakov sa ma zvysovat" a doložiť to nejakým vývojom. Ak sa má zvyšovať, tak na základe toho a toho dokumentu, bez takéhoto podkladu je to len tvoj odhad. ?
Ano, tak preto ze v Madarsku su tie vlaky do....... tak ich musime do...... aj na Slovensku. Ja by som naopak z EC uberal stanice, minimalne Sturovo (ano, viem ze sa tam striedaju posadky, ale to tak nemusi byt naveky). Rychlu regionalnu dopravu treba riesit na to urcenymi vlakmi ktore budu jazdit v case ked ich treba a nie nahodne ako prave vyslo ECcko do Prahy. A ja by som najradsej videl aby tie vlaky prechodili aj Kuty, s tym ze spojenie zo Zahoria do Prahy by sa riesilo predlzenim jednej z tych osobakovych vetiev az do Breclavi, co by riesilo aj Brodske. Ale predpokladam ze tam nebude vola CD.
Súhlasím. Pridal by som ešte DNV, ako významný medzinárodný uzol a zrušil Kúty pre stav v akom sa stanica nachádza. Táto stanica je hanbou tohto národa.
Súhlas okrem ranného EC po siedmej je vyťaženosť EC z Budapesti max.polovičná.
Ja by som ich nechal zastavovať aspoň v Galante a Malackách.
MÁV si z toho tiež robí reg.dopravu na svojom 60 km úseku.
Pri zast. Nám.Biely kríž je lievik do jedného pruhu a zápchy tam máš každé poobedie siahajúce minimálne po Ml.Gardu.
Ja by som na Račku zrušil málo používané odbočenie do Karadžičovej a ostali by dva priame smery bez zabratia trate pred križovatkou.
Na Radlinského to však viac zdržujú dva novo vytvorené 50m pruhy z Vazovovej , ktoré vôbec netuším prečo vznikli ,keď ostali prejazdné aj zastávky Blumentál.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
V pripade BA-Praha mi pride usmevne hovorit o nevyuzitej kapacite, tie vlaky velmi casto vozia baliky. Na useku BA-Bp je to menej jednoznacne, ale tiez su casy kedy je to proste narvate. Bohuzial, problem tej linky je v jej silnej sezonnosti, takze kym nebude vola prevadzkovat v lete posilove vlaky, tak vzdy bude problem s tym ze niekedy to ide prazdne a niekedy preplnene.
Ja by som kazdopadne najradsej videl tu linku rozseknutu v Bratislave, pricom vzniknuta linka BA-Bp by kludne mohla byt kategorie R s viacero zastavkami a primeranou kapacitou.