Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #212724:
Ked sa mozu tlacit pre zachranu bank...? ?
Ahojte, ma niekto nejaky update ohladom precislovania a zmeny trasovania trolejbusovych liniek? Dik
Reakcia na: haló #212689:
Ja by som si tipol, že 810zssk dokončil školskú dochádzku skôr ak ty, pracoval na významnejších pozíciách, má rádovo vyšší prehľad a inteligenciu.
Reakcia na: dyspozytor #212682:
Prakticky jediným možným riešením je vyfuckovať FTE a nechať ich linku Berlín - Budapešť presmerovať buď cez Viedeň alebo cez Rajku (čím by sa vyriešila aj šotoobslužnosť Rajky) a rameno BA - Párkány - Budapest riešiť nejkými REx-mi, ktoeré by sa už dohadovali dvojstranne. Lenže to ješitnosť "národného dopravcu" nedovolí, odpadli by lukratívne služobné cesty na FTE...
Reakcia na: 810zssk #212663:
Pretože by to cestujúci zneužili.
Reakcia na: Ma178rek #212661:
A peniaze si na to celé vytlačíme...
Reakcia na: dyspozytor #212657:
Dobre vieš, že zhustiť zastavovanie EC je nereálne, pretože ti to neprejde na FTE. O polohe vlakov rozhoduje Nemec a Maďar si môže dovoliť zahustiť zastavovanie, pretože je jednak koncový, jednak má v FTE neporovnateľne väčšie slovo.
Reakcia na: dyspozytor #212644:
ÖBB hlavne nemajú toľko 1216.2, aby s nimi jazdili niekam do Trnavy či Galanty. Inak vyrovnávka sa vždy dá riešiť - napríklad vyslaním všetkých WRx do Rakúska ? - za špajzák je najviac KEV-ov.
Reakcia na: david1 #212643:
Takých plánov je - a 95% z nich sa nikdy z ríše snov do reality nepreklopí.
Reakcia na: dyspozytor #212640:
Ak by aj Jaguár nevozil všetko kamiónmi, kvôli jeho pár vlakom sa určite elektrizácia nevyplatí - ibaže by mal zatrolejovanú aj vlečku a odpadol by preprah.
Reakcia na: dyspozytor #212638:
Na ten výhľad ale treba aj peniaze.
Reakcia na: Ámos #212637:
Nie vždy je kratší interval lepší. Ak budeš mať na jednej trati 20 a nad druhej 15 alebo 30, hneď ti bude vychádzať taktový uzol len u každého tretieho vlaku.
Reakcia na: Gryzly65 #212713:
4:40, 5:45, 6:02, 6:45, 7:36, 8:42, 9:37, 10:37 atď... Také niečo nejazdí, že 6:36.
Reakcia na: Ámos #212710:
Oukej, mas pravdu. Na zaciatku som tvoje vyjadrenie nepochopil uplne spravne...
Reakcia na: Gryzly65 #212713:
Ked sa to da pocitat ako "mensia uchylka" a vseobecne vlaky jazdia v "najvhodnejsich casovych polohach" ?
Reakcia na: david1 #212712:
Raz mi to nešlo a po pár minútach už išlo.
Reakcia na: Error 0x007 #212696:
Máš na mysli niečo také, aby mi z IpD smer BA išli vlaky 6:36,6:45 a potom až 7:36? Tak to už je realitou ?
Reakcia na: richardhudec #212711:
Z mobilu mi to nejde uložiť. Tebe to išlo?
Reakcia na: Error 0x007 #212709:
To je nieco ine, ako podnikom povoleny naskok. Tusim az dve minuty, nie? Proste nonsens. Hlavne ze listok si musim v nefunkcnych oznacovacoch cvaknut do 12s.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.