To je nieco ine, ako podnikom povoleny naskok. Tusim az dve minuty, nie? Proste nonsens. Hlavne ze listok si musim v nefunkcnych oznacovacoch cvaknut do 12s.
Ved ale to nechcem. Ja som z tabora, ze filialka je momotina. Za 500mio moze byt hlavna šťanice pozlatena s turbovytahmi z hodzovho namestia, racka a kramarov.
Os 4640 : REX 878 je najväčšia hlúposť, čo mohli vymyslieť. Netuším, aký je tam dôvod zrýchliť ten vlak od Galanty.
Ja zas musím čakať v Senci 20 minút, lebo taký je autobusový "prípoj".
Každopádne na úkor Levičana zrušili jeden Os bez náhrady, lebo by bol odstavený niekde (v Bernolákove). Tým zas znemožnili dochádzku do bratislavských škôl zo zastávok. To je už celkom vrchol hlúposti, keď dochádza k rušeniu Os vlaku kvôli tomu, popritom o hodinu či dve neskôr sa to dá.
V rannej špičke mnou využívané dva OS vlaky na 130 idú vždy do boku kvôli prechodeniu EC prípadne R.
Z toho jeden od nového GVD OS 4640 rozsekli v Galante , kde cez víkend je až 30 min. prestoj čo je 50% celej mojej jazdnej doby.
?
Ten problem co popisujes v prvom odseku je uplne najvypuklejsi pri dialkovej doprave na tratiach 120+180 kde maju ZSR priam fobiu z toho ze by Ex mal obiehat rychlik a vdaka tomu su tie vlaky vedene niekedy v nevyhovujucich polohach.
K druhemu odseku: Ja nepredpokladam ze pripadne presmerovanie vlakov Bp-Praha by znamenalo ze by nejazdilo nic medzi Bp a Budapestou, hoci mozno by doslo k uprave ponuky. Ten variant vedenia Bp-Vieden-Praha by mal mnoho vyhod aj nevyhod, takze tazko povedat ci by sa to podarilo presadit.
My sme nebavili o probléme otočiť jednu linku v 15 min. takte.
Push pull vieme aj my relatívne rýchlo otočiť. Napr. zo 130 sa momentálne točia na hlavnej v 15 min.vate. Problém však robia push pully ťahané náhradnou laminátkou, kde sa obieha súprava.
V okolí Bratislavy na všetkých tratiach sú menšie odchýlky od taktu už teraz, podľa potrieb a možností počas rannej špičky, nie je to žiadnou novinkou ani u nás teda. Samozrejme zostávajúcou úchylkou železníc je zatiaľ to, aby žiaden vlak nebol odstavený na vedľajšiu koľaj aa predchodený vlakom vyššej kategórie, aj keď ten samotný osobný má trasu 100 km, proste to musí vyjazdiť. Týmto tvoria grafikon pre vlastné potreby, nie podľa dopytu cestujúcich.
EC vlaky by mali hlavne zrýchliť - modernizovať trať 110 a 130, lebo konkretne 130 sa doslova rozpadáva, na 110 padajú troleje. Aj preto sa uvažovalo o trasovaní týchto vlakov mimo SR.
Zo Štúrova dosť ľudí denne cestuje do Budapesti za prácou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007