To máš šťastie. Známi väčšinou na sklo čAkali (vozidlo ale bolo pojazdné, no prasklina neopravitelna.
To, že v mojom príklade zlyhali porovnania beriem, ale trvám na tom, že ak sa nejaká súčiastka pri celej flotile mení raz-dvakrát za mesiac, nemá zmysel robiť skladové zásoby. Spotrebný materiál (ziarovky a ak sa ničia, tak aj dvere) samozrejme treba kupovať s mnozstevnou (v zmysle dovozu) zľavou. Nevypravit vozidlo z dôvodu, že v celom dpb nemajú H4 žiarovu by bol riadny fail.
Moja nádej v policajtov dohorela po tom, čo policajti vo zvolene vypli po dvoch hodinách novú css, pretože "vodiči si na ňu nezvykli a nerešpektovali ju".
Nizkopodlazna skodovka zacne ofiko jazdit na linke 4 potom na 9 , uz o cca mesiac. Stare eliny pojdu bud na srot,alebo do ex ZSSR. Info by radio viva metropol
davaj si bodiek kolko chces ? ? proste to tak nie je.
DPB ma za posledne roky podla katalogu najmenej odstavenych vozov co si pamatam. A ze by zarabal viac ? ?
Asi to je ten ekonomicky zazrak pana Belfiho. Opravili busy a zrazu ma podnik vacsie trzby ?
"Vozidla navyse musis mat tak ci tak pre pripad nahradnej dopravy." - Aha, takze to funguje tak ze ked je vyluka, vozidla sa zazracne prestanu kazit a rezerva ktora je bezne na poruchy sa zrazu stane rezervou na vypravovanie NAD. Tak urciteeee ?
Stojace vozidlo u DPB preraba, lebo stoji peniaze, ale nezaraba. Bodka.
To ze si to nepocul neznamena ze to neexistuje, vozidla sa z tohto dovodu aj stahovali z linky kde uz boli vypravene.
Nie u DPB stojace vozidlo nepreraba.
Vozidla navyse musis mat tak ci tak pre pripad nahradnej dopravy.
Este som nepocul, ze by DPB nevypravilo vozidlo, skrz rozrezanu sedacku ?
Ano ak porovnavas dve konkretne vozidla.
Akonahle ale porovnavas pravdepodobnost, ze ti pride na vymenu skla hocijake vozidlo daneho typu, tak vsetky tie Fobie, Oktavy a ine masovky na slovenskych cestach nad shitelisom a dokonca aj Sorom vyhravaju.
Spätné zrkadlo.... zas slovičkarenie ked nemame argument, ze?
Zas aj s tymi celnymi sklami : to s tymi hotelmi co tu bolo hovorene, ano, drzal by som 1-2 chladnuicky, ale v celm hoteli by som mal vsade jeden typ chladnicky. Tu mas co voz, to iny podtym a ine diely. Takze budes drzat dajme tomu len po 2!!! celnych sklach....hmm, ideme na to: SOR B9,5, BN 9,5/10,5, C12, NB18/TNB12/TNB18, 14Tr/15Tr, B741, IK435/415, Tedom C12G, MBCC, Citaro CNG, 25Tr, Iveco Daily, MB Sprinter, MB 0405GN, T3, T6, K2S..... Kolko je to typov v premavke? (neratam este 8xxx vozidla!). A uz to mame minimalne 16x 2 skla, pri viacpocetnych vozoch (NB18/TNB12/TNB18 napr) to bude aj viac skiel. To uz mame desiatky cielnych skiel......budeme pokracovat naraznikmi a dielcami, ktore sa lisia navyse u kazdej serie? .......
Ok, su dielce ktore statisticky za tych 120 rokov prevadzky sa uz daju odhadovat, ze pojdu dole (krytky blinkerov, predne svetlomety, potahy sedadiel a spol) a tie sa v ramci nejakej statistiky daju objednavat aj vopred...... Ale ked sa pravidelne minaju, uz sa zas daju ratat medzi spotrebny material (pneumatiky, brzdove oblozenia, obruce, uhliky, oleje a spol...). Naopak, vyznam drzania na sklade v dnesnych dnoch bocnych dveri na B741 v pocte minimalne 45ks mi pride...zbytocne....Rovnako take klimatizacne jednotky, napravy, vsetky bocne okna, stresne vetraky, a spol.
(Ok, beriem skladove zasoby vytvorene z vyradenych vozidiel, to by som ani ja nevyhodil, ked to uz mam.....).... Davnejsie bola situacia u IK4xx - z vyradeneho vozu sa vytazil motor a prevodovka. V danom case si DPB repasoval diely, a tak to sluzilo ako nahrada..voz s poruchou prisiel, prehodili sa dielce, a pokazeny sa opravil....
To uz stihli zo 7501 vypratat aj kolajnice? ? Asi fakt pride coskoro do real vykonu ?
Ta fotka panelu kde sa pise o poruche klimatizacie kabin A a B, dufam, ze nebude feature ?
Sanca ze sa sklo poskodi priamo suvisi s tym ako vela vozidlo jazdi. V tomto ohlade je statisticky pravdepodobnejsie poskodenie skla na tom Shitelise ako na Fabii na ktorej sa jazdi rano do prace a vecer naspat.
To ze dnes maju nejaku zmluvu vobec neznamena ze by nevedeli dohodnut ine podmienky pri vacsiom odbere.
Peniaze stracaju. Stojace vozidlo stoji peniaze, ale ziadne peniaze nezaraba. To nie su len odpisy, to je napriklad aj udrzba. Ak musime udrziavat rozne vraky (ktore su aj vzhladom k svojmu veku drahe na udrzbu) aby sme nimi hradili nove vozidlo ktore ma rozrezane sedadlo, tak proste podnik o peniaze prichadza. Bodka. A odpisy su relevantne tiez, bez ohladu na tvoje "odpisy sem netahaj".
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
To, že v mojom príklade zlyhali porovnania beriem, ale trvám na tom, že ak sa nejaká súčiastka pri celej flotile mení raz-dvakrát za mesiac, nemá zmysel robiť skladové zásoby. Spotrebný materiál (ziarovky a ak sa ničia, tak aj dvere) samozrejme treba kupovať s mnozstevnou (v zmysle dovozu) zľavou. Nevypravit vozidlo z dôvodu, že v celom dpb nemajú H4 žiarovu by bol riadny fail.