Reakcia na: 810zssk #206549:
davaj si bodiek kolko chces ? ? proste to tak nie je.DPB ma za posledne roky podla katalogu najmenej odstavenych vozov co si pamatam. A ze by zarabal viac ? ?
Asi to je ten ekonomicky zazrak pana Belfiho. Opravili busy a zrazu ma podnik vacsie trzby ?
fanatikmhd
Zas aj s tymi celnymi sklami : to s tymi hotelmi co tu bolo hovorene, ano, drzal by som 1-2 chladnuicky, ale v celm hoteli by som mal vsade jeden typ chladnicky. Tu mas co voz, to iny podtym a ine diely. Takze budes drzat dajme tomu len po 2!!! celnych sklach....hmm, ideme na to: SOR B9,5, BN 9,5/10,5, C12, NB18/TNB12/TNB18, 14Tr/15Tr, B741, IK435/415, Tedom C12G, MBCC, Citaro CNG, 25Tr, Iveco Daily, MB Sprinter, MB 0405GN, T3, T6, K2S..... Kolko je to typov v premavke? (neratam este 8xxx vozidla!). A uz to mame minimalne 16x 2 skla, pri viacpocetnych vozoch (NB18/TNB12/TNB18 napr) to bude aj viac skiel. To uz mame desiatky cielnych skiel......budeme pokracovat naraznikmi a dielcami, ktore sa lisia navyse u kazdej serie? .......
Ok, su dielce ktore statisticky za tych 120 rokov prevadzky sa uz daju odhadovat, ze pojdu dole (krytky blinkerov, predne svetlomety, potahy sedadiel a spol) a tie sa v ramci nejakej statistiky daju objednavat aj vopred...... Ale ked sa pravidelne minaju, uz sa zas daju ratat medzi spotrebny material (pneumatiky, brzdove oblozenia, obruce, uhliky, oleje a spol...). Naopak, vyznam drzania na sklade v dnesnych dnoch bocnych dveri na B741 v pocte minimalne 45ks mi pride...zbytocne....Rovnako take klimatizacne jednotky, napravy, vsetky bocne okna, stresne vetraky, a spol.
(Ok, beriem skladove zasoby vytvorene z vyradenych vozidiel, to by som ani ja nevyhodil, ked to uz mam.....).... Davnejsie bola situacia u IK4xx - z vyradeneho vozu sa vytazil motor a prevodovka. V danom case si DPB repasoval diely, a tak to sluzilo ako nahrada..voz s poruchou prisiel, prehodili sa dielce, a pokazeny sa opravil....