A mas pocit ze je to teraz inak ??? Na celodenkach su primarne NP vozy. Mna skor napadlo preco nie su vsetky klbove linky z 1.DP vylucne garantovane , kedze dana vozovna uz nema vysokopodlaze vozy. A zalozaky su tiez takmer vzdy NP okrem 4117 a 48xx. Ked uz 68,83,98 mozu byt garantovane, tak to potom aj 61,63,84 atd
Jedna otázka do pléna: DPB má celkom slušný počet nízkopodlažných autobusov. Je taký problém, aby mimo špičky t.j. cez sedlo, večer a víkendy chodili hlavne nízkopodlažné autobusy (a pokiaľ je ich počet vyhovújúci aj výlučne nízkopodlažné)?
Regiojet má rovnakú tarifu ako ZSSK, myslím, že od zákona mať musí. Pred 9.12.12 boli o niečo drahší, teraz, keďže ešte aj "zmenšili" vzdialenosti medzi stanicami, mesačný lístok je aj o 5€ lacnejší ako pre 9.12.
Ten "úžasný" červený multifunkčný automat v Dúbravke mi zobrazuje, že môj PCL je platný do 2. 3. 2013, ale podľa http://dpb.doprava.sk , starého strojčeka Emtest v predajni DPB a mojej potvrdenky mal platnosť do včera (1. 3. 2013)... ?
Ale inak je pravda, ze sa trochu sami okaslali, lebo z cestujucich co budu mat ZSSK PCL nebude mat Slovak Lines ziadnu trzbu, zatial co keby pouzili BID PCL tak z nich trzbu ma aj keby busom nechodili.
V principe mas pravdu. Ale pripomenme si ze hovorime o BSK, ktory ma spolu s mestom zriadenu odbornu organizaciu Bratislavska integrovana doprava, a.s.... s nou ma aj mandatnu zmluvu na zaklade ktorej ma BID, a.s. vykonavat o.i. planovanie dopravy.
Neviem či to niekomu/niečomu pomôže, ale v tomto sa do bodky pridávam k Vladimírovi!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andreas.Papak