Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: derik #189231:
34tku máš z 2.DP, tam nie je toľko NP klbakov,aby zabezpečili sedlo na všetkch linkách. A 192 načo ??? ? Petržalka tiež nevie v sedle zabezpečiť plnú výpravu len NP vozidiel ani na klbovych a na solo linkach už duplom nie.
Reply on: petoo #189235:
To je mi jasne, no dane Karosy vidavam skor na 21 a 31/39, cize ostatne klbove z 1.DP mozu byt kludne garantovane NP cele linky, ved Ikarus sa semtam objavi aj na celogarantovanych linkach 4.DP 68,83,98.
Reply on: Petto #189230:
Na Trnávku sú preradené štyri karosy (1636-1639) a bežne sa ďalšie požičiavajú takže všetko nemôže byť NP ale celodenné poradia by v pohode mohli byť ?
Reply on: derik #189233:
Tak sorry.
Reply on: Andreas.Papak #189232:
Keď si prečítaš ešte raz pozorne môj prvý príspevok, tak zistíš, že ja sa bavím o situáciach mimo špičky.
Reply on: derik #189231:
Karosy sú aj na 59, 75, 133, 196, občas aj na 21 či 25 ? . A to určite nie je všetko ?
Reply on: Petto #189230:
Nie, nie je to tak, napr. 192 (stále), na 34 vídavam často starú karosu.
Reply on: derik #189229:
A mas pocit ze je to teraz inak ??? Na celodenkach su primarne NP vozy. Mna skor napadlo preco nie su vsetky klbove linky z 1.DP vylucne garantovane , kedze dana vozovna uz nema vysokopodlaze vozy. A zalozaky su tiez takmer vzdy NP okrem 4117 a 48xx. Ked uz 68,83,98 mozu byt garantovane, tak to potom aj 61,63,84 atd
Jedna otázka do pléna: DPB má celkom slušný počet nízkopodlažných autobusov. Je taký problém, aby mimo špičky t.j. cez sedlo, večer a víkendy chodili hlavne nízkopodlažné autobusy (a pokiaľ je ich počet vyhovújúci aj výlučne nízkopodlažné)?
Reply on: ufo #189223:
Regiojet má rovnakú tarifu ako ZSSK, myslím, že od zákona mať musí. Pred 9.12.12 boli o niečo drahší, teraz, keďže ešte aj "zmenšili" vzdialenosti medzi stanicami, mesačný lístok je aj o 5€ lacnejší ako pre 9.12. 🙂
Ten "úžasný" červený multifunkčný automat v Dúbravke mi zobrazuje, že môj PCL je platný do 2. 3. 2013, ale podľa http://dpb.doprava.sk , starého strojčeka Emtest v predajni DPB a mojej potvrdenky mal platnosť do včera (1. 3. 2013)... ?
Reply on: 810zssk #189221:
Aj RJSK má 11 spiatočných - mesačný lístok. Inak dúfam, že si ma nespájaš s RJSK. ?
Ale inak je pravda, ze sa trochu sami okaslali, lebo z cestujucich co budu mat ZSSK PCL nebude mat Slovak Lines ziadnu trzbu, zatial co keby pouzili BID PCL tak z nich trzbu ma aj keby busom nechodili.
Reply on: ufo #189220:
Tak ked ZSSK ma tak smiesne lacne PCL (22 jednosmernych - teda 11 spiatocnych - jazd spravi mesacny listok!).

Poziadavky boli za tych rokov rozne, kto nezudpkal a normalne rokoval si vymohol svoje, teda dualnu tarifu 🙂
Príklady využiteľnosti BID:
cestujúci BA - Malacky
pri použití len BID - BA100+101+5 reg zón - 76,90 EUR mesiac

pri použití BID BA 100+101 - 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero-Malacky 28,60 EUR - spolu 54,60 EUR mesiac

-cestujúci môže ušetriť až 22,3 EUR za mesiac

cestujúci BA-Studienka
pri použití len BID BA100+101- 93,90 EUR mesiac

pri použití BID BA100+101 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero - Malacky 28,60 EUR + BID 3 regio zony 31,90 - to je spolu 86,50 EUR za mesiac

Takže cestujúci ušetrí 7,40 EUR mesačne pri kombinovaní predplatných lístkov.

Prečo asi SADisti prišli s požiadavkou zakázať lacnejšie cestovné ako cestovné BID...? ?
Reply on: dedek #189217:
Take ake dnes, kazdy vo vlastnych vozidlach.
Reply on: Vladimír #189216:
BID spracovala materialy na vysokej urovni. Hmatatelne vysledky s tymto postojom objednavatelov nikdy mat nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.