Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ten "úžasný" červený multifunkčný automat v Dúbravke mi zobrazuje, že môj PCL je platný do 2. 3. 2013, ale podľa http://dpb.doprava.sk , starého strojčeka Emtest v predajni DPB a mojej potvrdenky mal platnosť do včera (1. 3. 2013)... ?
Reply on: 810zssk #189221:
Aj RJSK má 11 spiatočných - mesačný lístok. Inak dúfam, že si ma nespájaš s RJSK. ?
Ale inak je pravda, ze sa trochu sami okaslali, lebo z cestujucich co budu mat ZSSK PCL nebude mat Slovak Lines ziadnu trzbu, zatial co keby pouzili BID PCL tak z nich trzbu ma aj keby busom nechodili.
Reply on: ufo #189220:
Tak ked ZSSK ma tak smiesne lacne PCL (22 jednosmernych - teda 11 spiatocnych - jazd spravi mesacny listok!).

Poziadavky boli za tych rokov rozne, kto nezudpkal a normalne rokoval si vymohol svoje, teda dualnu tarifu 🙂
Príklady využiteľnosti BID:
cestujúci BA - Malacky
pri použití len BID - BA100+101+5 reg zón - 76,90 EUR mesiac

pri použití BID BA 100+101 - 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero-Malacky 28,60 EUR - spolu 54,60 EUR mesiac

-cestujúci môže ušetriť až 22,3 EUR za mesiac

cestujúci BA-Studienka
pri použití len BID BA100+101- 93,90 EUR mesiac

pri použití BID BA100+101 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero - Malacky 28,60 EUR + BID 3 regio zony 31,90 - to je spolu 86,50 EUR za mesiac

Takže cestujúci ušetrí 7,40 EUR mesačne pri kombinovaní predplatných lístkov.

Prečo asi SADisti prišli s požiadavkou zakázať lacnejšie cestovné ako cestovné BID...? ?
Reply on: dedek #189217:
Take ake dnes, kazdy vo vlastnych vozidlach.
Reply on: Vladimír #189216:
BID spracovala materialy na vysokej urovni. Hmatatelne vysledky s tymto postojom objednavatelov nikdy mat nebude.
Páni, trochu odskočím od témy, ale neviete aké budú kompetencie revízorov v BID? Odkiaľ pokiaľ a v akých vozidlách? Díky.
Reply on: 810zssk #189215:
BID posúdim až vtedy, keď za sebou bude mať nejaké hmatateľné výsledky. Zatiaľ nemá.
Reply on: Vladimír #189212:
V principe mas pravdu. Ale pripomenme si ze hovorime o BSK, ktory ma spolu s mestom zriadenu odbornu organizaciu Bratislavska integrovana doprava, a.s.... s nou ma aj mandatnu zmluvu na zaklade ktorej ma BID, a.s. vykonavat o.i. planovanie dopravy.
Reply on: koco #189211:
To sú zjavne 2 rozličné akcie. Všimni si, že aj ceny sú iné.
Reply on: Vladimír #189212:
Neviem či to niekomu/niečomu pomôže, ale v tomto sa do bodky pridávam k Vladimírovi!
Reply on: 810zssk #189207:
Môj názor poznáš, preto ho pre Teba len zopakujem.

Plne s Tebou súhlasím v teoretickej rovine. Pokiaľ však ide o realitu, v praxi som sa ešte na Slovensku nestretol so samosprávou, ktorá by spĺňala Tvoje kritériá (tzn. vie, čo chce a súčasne to dáva zmysel). Akokoľvek sa to niekomu nepáči, na Slovensku zatiaľ stále odborníci sedia poväčšine v dopravných firmách a nie u objednávateľov. A často je to tak, že DP len odráža, prípadne tlmí choromyseľnosti, ktoré sú objednávatelia schopní navrhnúť.

Poznám prípady, kde má dopravu vpred posúvajúcich odborníkov dopravca alebo kde ich nemá ani dopravca. Príklad samosprávy, ktorá by úspešne zavádzala nové trendy v dopravnej obslužnosti som zatiaľ nemal možnosť v tejto krajine spoznať (ak som si len nevšimol a taká je, prosím doplniť).
Reply on: Peon #189210:
Zaujímavé ale je, že keď na tej tvojej stránke klikneš na najčersvejšie informácie dostaneš sa na stránku regiojetu a zrazu sa už nehovorí o Dunajskej Strede, ale o Veľkom Mederi . . . Kde je pravda?

http://www.regiojet.sk/sk/novinky/TermalPass_pokracuje.html
Reply on: AAA #189208:
Teraz to neviem nájsť...ale som sa napokon prerátal, zrejme pre nich platí lehota 60+30 na vybavenie, kedže zákon 9/2009 o sťažnostiach sa vzťahuje aj na orgány územnej samosprávy a nimi zriadené organizácie, nielen len na samotné orgány ? ako som si doposiaľ myslel
Reply on: mr.lenin #189201:
Z ktorého zákona máš, že ti DPB musí odpísať do 30 dní?
Reply on: AAA #189205:
Ja verim, ze existuju ine, ale nie som presvedceny o ich vhodnosti pre nase podmienky. V prvom rade, na zaklade ich vysledkov neverim odbornosti dopravcov a ich zaujme na naplnani verejneho zaujmu. Dalej, celkovo som presvedceny, ze samosprava vie najlepsie ako treba organizovat dopravu (samozrejme za predpokladu ze dostava podklady a ma prislusne odborne oddelenie), urcite lepsie ako nejaky dopravca. V neposlednom rade, ide o sluzby vo verejnom zaujme s prislusnou uhradou za tieto sluzby, preto povazujem za logicke ze kontrolu bude mat organ reprezentujuci zaujmy objednavatelov.

Dopravca moze robit navrhy, ale:
a) urcite nie v takom rozsahu ako dnes (ze vlastne vymysla cely system)
b) nie stylom ze nieco posle a objednavatel mu to opeciatkuje, pomaly bez toho aby sa na to pozrel
Reply on: trolleybusworld #189196:
Nie, idem k lekarovi ktory verim ze mi dobre poradi a dobre ma operuje. To je ale uplne nevhodny priklad, pretoze obe akcie vyzaduju predpoklad ze lekar svojej praci rozumie. Kdezto moze byt dopravca, ktoremu verim ze dokaze odjazdit spoje, ale neverim, ze ich vie (alebo chce) dobre navrhnut.

Pri sucasnej mentalite dopravcov je absolutne nevhodne nechat ich kafrat do organizacie dopravy, napokon, ich vysledky vidime uz dnes.
Reply on: 810zssk #189184:
V tomto má trolleybusworld pravdu. Skutočne okrem nášho trojúrovňového IDS existujú aj iné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.