A mas pocit ze je to teraz inak ??? Na celodenkach su primarne NP vozy. Mna skor napadlo preco nie su vsetky klbove linky z 1.DP vylucne garantovane , kedze dana vozovna uz nema vysokopodlaze vozy. A zalozaky su tiez takmer vzdy NP okrem 4117 a 48xx. Ked uz 68,83,98 mozu byt garantovane, tak to potom aj 61,63,84 atd
Jedna otázka do pléna: DPB má celkom slušný počet nízkopodlažných autobusov. Je taký problém, aby mimo špičky t.j. cez sedlo, večer a víkendy chodili hlavne nízkopodlažné autobusy (a pokiaľ je ich počet vyhovújúci aj výlučne nízkopodlažné)?
Regiojet má rovnakú tarifu ako ZSSK, myslím, že od zákona mať musí. Pred 9.12.12 boli o niečo drahší, teraz, keďže ešte aj "zmenšili" vzdialenosti medzi stanicami, mesačný lístok je aj o 5€ lacnejší ako pre 9.12.
Ten "úžasný" červený multifunkčný automat v Dúbravke mi zobrazuje, že môj PCL je platný do 2. 3. 2013, ale podľa http://dpb.doprava.sk , starého strojčeka Emtest v predajni DPB a mojej potvrdenky mal platnosť do včera (1. 3. 2013)... ?
Ale inak je pravda, ze sa trochu sami okaslali, lebo z cestujucich co budu mat ZSSK PCL nebude mat Slovak Lines ziadnu trzbu, zatial co keby pouzili BID PCL tak z nich trzbu ma aj keby busom nechodili.
V principe mas pravdu. Ale pripomenme si ze hovorime o BSK, ktory ma spolu s mestom zriadenu odbornu organizaciu Bratislavska integrovana doprava, a.s.... s nou ma aj mandatnu zmluvu na zaklade ktorej ma BID, a.s. vykonavat o.i. planovanie dopravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon