Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #189246:
No tak snáď budú mať dosť roboty a Bratislava im bude lahostajná.
prečo mi nejde dať v zozname zastávok šafárikovo námestie? ?
Reakcia na: TeBeCe #189243:
Akosi tam zabudli vymenovať vinníkov a zdôrazniť, že "Za vzniknutú situáciu DPB nie je zodpovedný.".
Reakcia na: derik #189229:
Derik, to by sa musel najprv naučiť DP, čo to tá garantovaná nízkopodlažnosť znamená. Teraz to vyzerá teak, že nemá o tom ani potuchy. Minulý týždeň nebol ani jeden deň, kedy by aspoň raz nebola porušená. A to je problém, najprv sa nízkopodlažné autobusy dávajú na niektoré linky kompletne a až potom, ak niečo zostane tak dajú na iné linky, absolútne nerešpektujúc garantovanú nízkopodlažnosť. A tak sa potom stáva, že niektoré linky sú celé nízkopodlažné (hoci podľa CP by tam mohlo byť plno vysokopodlažných autobusov) a na iných nie je nízkopodlažné vozidlo ani na poradiach, kde má byť. A samozrejme bez akéhokoľvek ospravedlnenia.
Reakcia na: Petto #189237:
Petto, vystihol si presne podstatu problému ohľadom kĺbových autobusov. Jedna vozovňa (Trnávka) má všetky linky najmenej z 3/4 nízkopodlažné, a ak sa vyskytne Karosa, tak len na špičkovom poradí, cez víkend a sviatok, akokeby bol trestný čin vypraviť Karosu. Druhá vozovňa (Petržalka) má niektoré linky garantované ako nízkopodlažné- všetky poradia, na niektorých len niektoré a na iných sú len vysokopodlažné vozidlá a tretia vozovňa (Jurajov dvor) tá mala dlho len vysokopodlažné vozidlá a potom dostala len 12 nízkopodlažných vozidiel, čo nestačí ani na linky celodenné a nie to ešte aj na linky špičkové. Navyše len jedno poradie zo všetkých liniek je garantované ako nízkopodlažné.
Veľa autobusov má Jurajov dvor (a ďalších vyše 10 je v Trnávke) a Petržalka odstavených a napriek tomu išlo požičané vozidlo 1859 do Trnávky, kde také vozidlo nieje. A to aj napriek tomu, že malo slúžiť ako náhradné za tie, ktoré sú na opravách.
Sú vyradené aj 8211,8212,8213,8214,8215,8216,8217 ?
Jeden menší fail od DPB (nie úplne nezanedbateľný): Elektronická tabula pod Mostom SNP ukazuje odchody podľa školského roka a nie prázdnin. Keď sa im to už nechce preprogramovávať, tak nech to aspoň vypnú.
A ináč táto tabula stále nezobrazuje odchody z nástupišťa pre linky 28,133 smer Karlova Ves.
O 12tej na Exprese s Ftacnikom o dopravnych projektoch.
Reakcia na: derik #189231:
34tku máš z 2.DP, tam nie je toľko NP klbakov,aby zabezpečili sedlo na všetkch linkách. A 192 načo ??? ? Petržalka tiež nevie v sedle zabezpečiť plnú výpravu len NP vozidiel ani na klbovych a na solo linkach už duplom nie.
Reakcia na: petoo #189235:
To je mi jasne, no dane Karosy vidavam skor na 21 a 31/39, cize ostatne klbove z 1.DP mozu byt kludne garantovane NP cele linky, ved Ikarus sa semtam objavi aj na celogarantovanych linkach 4.DP 68,83,98.
Reakcia na: Petto #189230:
Na Trnávku sú preradené štyri karosy (1636-1639) a bežne sa ďalšie požičiavajú takže všetko nemôže byť NP ale celodenné poradia by v pohode mohli byť ?
Reakcia na: derik #189233:
Tak sorry.
Reakcia na: Andreas.Papak #189232:
Keď si prečítaš ešte raz pozorne môj prvý príspevok, tak zistíš, že ja sa bavím o situáciach mimo špičky.
Reakcia na: derik #189231:
Karosy sú aj na 59, 75, 133, 196, občas aj na 21 či 25 ? . A to určite nie je všetko ?
Reakcia na: Petto #189230:
Nie, nie je to tak, napr. 192 (stále), na 34 vídavam často starú karosu.
Reakcia na: derik #189229:
A mas pocit ze je to teraz inak ??? Na celodenkach su primarne NP vozy. Mna skor napadlo preco nie su vsetky klbove linky z 1.DP vylucne garantovane , kedze dana vozovna uz nema vysokopodlaze vozy. A zalozaky su tiez takmer vzdy NP okrem 4117 a 48xx. Ked uz 68,83,98 mozu byt garantovane, tak to potom aj 61,63,84 atd
Jedna otázka do pléna: DPB má celkom slušný počet nízkopodlažných autobusov. Je taký problém, aby mimo špičky t.j. cez sedlo, večer a víkendy chodili hlavne nízkopodlažné autobusy (a pokiaľ je ich počet vyhovújúci aj výlučne nízkopodlažné)?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.