Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #189230:
Nie, nie je to tak, napr. 192 (stále), na 34 vídavam často starú karosu.
Reakcia na: derik #189229:
A mas pocit ze je to teraz inak ??? Na celodenkach su primarne NP vozy. Mna skor napadlo preco nie su vsetky klbove linky z 1.DP vylucne garantovane , kedze dana vozovna uz nema vysokopodlaze vozy. A zalozaky su tiez takmer vzdy NP okrem 4117 a 48xx. Ked uz 68,83,98 mozu byt garantovane, tak to potom aj 61,63,84 atd
Jedna otázka do pléna: DPB má celkom slušný počet nízkopodlažných autobusov. Je taký problém, aby mimo špičky t.j. cez sedlo, večer a víkendy chodili hlavne nízkopodlažné autobusy (a pokiaľ je ich počet vyhovújúci aj výlučne nízkopodlažné)?
Reakcia na: ufo #189223:
Regiojet má rovnakú tarifu ako ZSSK, myslím, že od zákona mať musí. Pred 9.12.12 boli o niečo drahší, teraz, keďže ešte aj "zmenšili" vzdialenosti medzi stanicami, mesačný lístok je aj o 5€ lacnejší ako pre 9.12. 🙂
Ten "úžasný" červený multifunkčný automat v Dúbravke mi zobrazuje, že môj PCL je platný do 2. 3. 2013, ale podľa http://dpb.doprava.sk , starého strojčeka Emtest v predajni DPB a mojej potvrdenky mal platnosť do včera (1. 3. 2013)... ?
Reakcia na: 810zssk #189221:
Aj RJSK má 11 spiatočných - mesačný lístok. Inak dúfam, že si ma nespájaš s RJSK. ?
Ale inak je pravda, ze sa trochu sami okaslali, lebo z cestujucich co budu mat ZSSK PCL nebude mat Slovak Lines ziadnu trzbu, zatial co keby pouzili BID PCL tak z nich trzbu ma aj keby busom nechodili.
Reakcia na: ufo #189220:
Tak ked ZSSK ma tak smiesne lacne PCL (22 jednosmernych - teda 11 spiatocnych - jazd spravi mesacny listok!).

Poziadavky boli za tych rokov rozne, kto nezudpkal a normalne rokoval si vymohol svoje, teda dualnu tarifu 🙂
Príklady využiteľnosti BID:
cestujúci BA - Malacky
pri použití len BID - BA100+101+5 reg zón - 76,90 EUR mesiac

pri použití BID BA 100+101 - 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero-Malacky 28,60 EUR - spolu 54,60 EUR mesiac

-cestujúci môže ušetriť až 22,3 EUR za mesiac

cestujúci BA-Studienka
pri použití len BID BA100+101- 93,90 EUR mesiac

pri použití BID BA100+101 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero - Malacky 28,60 EUR + BID 3 regio zony 31,90 - to je spolu 86,50 EUR za mesiac

Takže cestujúci ušetrí 7,40 EUR mesačne pri kombinovaní predplatných lístkov.

Prečo asi SADisti prišli s požiadavkou zakázať lacnejšie cestovné ako cestovné BID...? ?
Reakcia na: dedek #189217:
Take ake dnes, kazdy vo vlastnych vozidlach.
Reakcia na: Vladimír #189216:
BID spracovala materialy na vysokej urovni. Hmatatelne vysledky s tymto postojom objednavatelov nikdy mat nebude.
Páni, trochu odskočím od témy, ale neviete aké budú kompetencie revízorov v BID? Odkiaľ pokiaľ a v akých vozidlách? Díky.
Reakcia na: 810zssk #189215:
BID posúdim až vtedy, keď za sebou bude mať nejaké hmatateľné výsledky. Zatiaľ nemá.
Reakcia na: Vladimír #189212:
V principe mas pravdu. Ale pripomenme si ze hovorime o BSK, ktory ma spolu s mestom zriadenu odbornu organizaciu Bratislavska integrovana doprava, a.s.... s nou ma aj mandatnu zmluvu na zaklade ktorej ma BID, a.s. vykonavat o.i. planovanie dopravy.
Reakcia na: koco #189211:
To sú zjavne 2 rozličné akcie. Všimni si, že aj ceny sú iné.
Reakcia na: Vladimír #189212:
Neviem či to niekomu/niečomu pomôže, ale v tomto sa do bodky pridávam k Vladimírovi!
Reakcia na: 810zssk #189207:
Môj názor poznáš, preto ho pre Teba len zopakujem.

Plne s Tebou súhlasím v teoretickej rovine. Pokiaľ však ide o realitu, v praxi som sa ešte na Slovensku nestretol so samosprávou, ktorá by spĺňala Tvoje kritériá (tzn. vie, čo chce a súčasne to dáva zmysel). Akokoľvek sa to niekomu nepáči, na Slovensku zatiaľ stále odborníci sedia poväčšine v dopravných firmách a nie u objednávateľov. A často je to tak, že DP len odráža, prípadne tlmí choromyseľnosti, ktoré sú objednávatelia schopní navrhnúť.

Poznám prípady, kde má dopravu vpred posúvajúcich odborníkov dopravca alebo kde ich nemá ani dopravca. Príklad samosprávy, ktorá by úspešne zavádzala nové trendy v dopravnej obslužnosti som zatiaľ nemal možnosť v tejto krajine spoznať (ak som si len nevšimol a taká je, prosím doplniť).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement