Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: derik #189231:
34tku máš z 2.DP, tam nie je toľko NP klbakov,aby zabezpečili sedlo na všetkch linkách. A 192 načo ??? ? Petržalka tiež nevie v sedle zabezpečiť plnú výpravu len NP vozidiel ani na klbovych a na solo linkach už duplom nie.
Reakcia na: petoo #189235:
To je mi jasne, no dane Karosy vidavam skor na 21 a 31/39, cize ostatne klbove z 1.DP mozu byt kludne garantovane NP cele linky, ved Ikarus sa semtam objavi aj na celogarantovanych linkach 4.DP 68,83,98.
Reakcia na: Petto #189230:
Na Trnávku sú preradené štyri karosy (1636-1639) a bežne sa ďalšie požičiavajú takže všetko nemôže byť NP ale celodenné poradia by v pohode mohli byť ?
Reakcia na: derik #189233:
Tak sorry.
Reakcia na: Andreas.Papak #189232:
Keď si prečítaš ešte raz pozorne môj prvý príspevok, tak zistíš, že ja sa bavím o situáciach mimo špičky.
Reakcia na: derik #189231:
Karosy sú aj na 59, 75, 133, 196, občas aj na 21 či 25 ? . A to určite nie je všetko ?
Reakcia na: Petto #189230:
Nie, nie je to tak, napr. 192 (stále), na 34 vídavam často starú karosu.
Reakcia na: derik #189229:
A mas pocit ze je to teraz inak ??? Na celodenkach su primarne NP vozy. Mna skor napadlo preco nie su vsetky klbove linky z 1.DP vylucne garantovane , kedze dana vozovna uz nema vysokopodlaze vozy. A zalozaky su tiez takmer vzdy NP okrem 4117 a 48xx. Ked uz 68,83,98 mozu byt garantovane, tak to potom aj 61,63,84 atd
Jedna otázka do pléna: DPB má celkom slušný počet nízkopodlažných autobusov. Je taký problém, aby mimo špičky t.j. cez sedlo, večer a víkendy chodili hlavne nízkopodlažné autobusy (a pokiaľ je ich počet vyhovújúci aj výlučne nízkopodlažné)?
Reakcia na: ufo #189223:
Regiojet má rovnakú tarifu ako ZSSK, myslím, že od zákona mať musí. Pred 9.12.12 boli o niečo drahší, teraz, keďže ešte aj "zmenšili" vzdialenosti medzi stanicami, mesačný lístok je aj o 5€ lacnejší ako pre 9.12. 🙂
Ten "úžasný" červený multifunkčný automat v Dúbravke mi zobrazuje, že môj PCL je platný do 2. 3. 2013, ale podľa http://dpb.doprava.sk , starého strojčeka Emtest v predajni DPB a mojej potvrdenky mal platnosť do včera (1. 3. 2013)... ?
Reakcia na: 810zssk #189221:
Aj RJSK má 11 spiatočných - mesačný lístok. Inak dúfam, že si ma nespájaš s RJSK. ?
Ale inak je pravda, ze sa trochu sami okaslali, lebo z cestujucich co budu mat ZSSK PCL nebude mat Slovak Lines ziadnu trzbu, zatial co keby pouzili BID PCL tak z nich trzbu ma aj keby busom nechodili.
Reakcia na: ufo #189220:
Tak ked ZSSK ma tak smiesne lacne PCL (22 jednosmernych - teda 11 spiatocnych - jazd spravi mesacny listok!).

Poziadavky boli za tych rokov rozne, kto nezudpkal a normalne rokoval si vymohol svoje, teda dualnu tarifu 🙂
Príklady využiteľnosti BID:
cestujúci BA - Malacky
pri použití len BID - BA100+101+5 reg zón - 76,90 EUR mesiac

pri použití BID BA 100+101 - 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero-Malacky 28,60 EUR - spolu 54,60 EUR mesiac

-cestujúci môže ušetriť až 22,3 EUR za mesiac

cestujúci BA-Studienka
pri použití len BID BA100+101- 93,90 EUR mesiac

pri použití BID BA100+101 26 EUR + predplatný lístok ZSSK D.Jazero - Malacky 28,60 EUR + BID 3 regio zony 31,90 - to je spolu 86,50 EUR za mesiac

Takže cestujúci ušetrí 7,40 EUR mesačne pri kombinovaní predplatných lístkov.

Prečo asi SADisti prišli s požiadavkou zakázať lacnejšie cestovné ako cestovné BID...? ?
Reakcia na: dedek #189217:
Take ake dnes, kazdy vo vlastnych vozidlach.
Reakcia na: Vladimír #189216:
BID spracovala materialy na vysokej urovni. Hmatatelne vysledky s tymto postojom objednavatelov nikdy mat nebude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.