Reakcia na: m@rtin #17975:
No vidíš. A ja som práve tento týždeň po rôznych úvahách vo svojom individuálnom hodnotení slovenských DP pri súčasnom stave poskytovaných služieb zaradil ŽILINSKÝ DP na prvé miesto, t.j. pred PREŠOV, ktorý som preradil na druhé miesto.
Spectre
Samozrejme, to bola posprejovana jedna tramvaj. Inak tam maju vsetko perfektne ciste. Radost pozerat.
Tak co som ja videl, tak trombelusy boli vyvalcekovane vsetky. Zvonku aj zvnutra. Vynimkou bol jedine Fekalino a 21Trky, ktore mali lak asi este od vyroby. Tramvaje T3 totez.
Srandovna je inak ta jednosmerna KT8 s nizkopodlaznym clankom.
Trochu ma tam sklamali ich reko na TrM. Vsetko stara RABA, takze to pekne hulakalo. Inak v trombelusoch bolo to hlasenie vseobecne tichsie ako v tramvajach. Ale ajtak v pohode
Co sa tyka toho Soplarisu, vznikol vo mne dojem, ze je to autobusova konstrukcia s vlozenym elektromotorom. Ak mi ale napises konstrukcne odlisnosti Soplarisu Fekalino od Soplarisu Gumokolino, rad svoj nazor zmenim.
Inak neviem co maju vsetci proti tej Astre, ale v oblukoch hadzala ovela viac stara smradlava T3. Astra bola uplne tichucka, a bolo pocut zvysovanie frekvencie pri zrychlovani (vysoky ton len minimalne), nie ako T3EV - plasitko na mysi. Podvozky to malo celkovo dost nehlucne. V porovnani aj relativne nove T6A5 maju podvozky prakticky z roku 1930. Navyse maju dvojstupnovu prevodovku vdaka comu to ma zvuk ako nefalsovana RABA Ja Astru z pohladu cestujuceho hodnotim celkom dobre. Som ale zvedavy na Brnensku Anitru, co to bude robit na Brnenskych tratiach. Aj ked Brno ma na nase pomery kvalitne trate, vlnkovitost kolajnic im napr. nie je cudzia. Za to v Ostrave som nevidel jediny usek trate, ktory by nedostal jednotku s hviezdickou. Asi najhorsi usek bolo krizenie s vlakom po ceste linky 2, avsak na inych miestach som prejazdy cez vyhybky skoro ani nevnimal. Astra v porovnani s RT6kou u mna vytazi na plnej ciare