Vdaka Andy, je mi jasne ze o mesiac ich budem vidiet na kazdom rohu
Na Mostovej uz vyberaju kolajnice. To mali drevene podvaly? Ci betonove zafarbene od zeme?
Na Mostovej uz vyberaju kolajnice. To mali drevene podvaly? Ci betonove zafarbene od zeme?
Vladimír
V Brne sa človek tou jednou linkou, čo mu na zastávke pred domom stojí takmer nikde priamo nedostane, ale na druhej strane superkrátky interval zaručuje, že spoj ide vždy. A keď vie, kde má prestúpiť na druhú linku a za predpokladu, že aj tá má superkrátky interval, tak logicky trávi pri prestupovaní minimum času.
Napadlo ma úplne šialené linkové vedenie električiek v Bratislave len s tromi linkami:
- linka č. 1: Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Ružinov
- linka č. 2: Karlova Ves - nábrežie - Šafárikovo nám. (späť Jesenského) - Špitálska - Vajnorská - Zlaté piesky (polovica spojov vyznačených v CP končí pri ŽST Nové Mesto)
- linka č. 3: Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - tunel - Obchodná - Račianska - Rača (polovica spojov vyznačených v CP končí pri ŽST Vinohrady)
Interval na všetkých navrhnutých linkách by mohol byť 2 min. v špičke a 3 min. v ostatnom dennom čase v pracovných dňoch a napr. 6 min. v soboty, nedele a sviatky.
Za jediné negatíva považujem, že po Jesenského sa jazdí len smerom z mesta a neexistuje nejaké spojenie Šafárikovho nám. s Karlovou Vsou a Dúbravkou.