127 určite chodievala aj popoludní do Petržalky. Pár krát som sa s ňou viezol.
Re #163455 no.ev.di.: Omyl, 47-S kopírovala 47 v celej trase (aj zastávkach) na úseku Mierovo/Hodžovo nám. - Kutlíkova. Až 127 (181) mala trasu z Vazovovej cez Staromestskú a priamo na Nám. hraničiarov. Pokiaľ si dobre pamätám, tak nestála nikde medzi zastávkami Nám. 1. mája a Nám. hraničiarov.
ty si čo za sviňu??? ☠ to akože ideš písať pod mojím nickom, len dáš tu jednu bodku na konci preč? Žiadam administrátora aby nick tomuto (neviem ako ho normálne nazvať) zrušil! Na nadávky som si zvykol, ale toto už prekročilo všetko!
pokial nie je nejaky vojensko-politicky dovod, tak hranicu urcuje katastralne uzemie. Cize za normalnych okolnosti by sa medzi statmi/krajmi/okresmi mali presuvat len ucelene katastralne uzemia. Myslim ze hranica CSR - ZSSR rozdelila nielen dediny, ale aj domy.
Pozn. nie som odbornik.
Netreba nejak extra zvlast hladat zaujemcov o prevadzkovanie. Staci vypisat tender na kazdu trat zvlast na vykonanie vopred dohodnuteho/objednaneho poctu spojov, prihodit podmienku integrovanosti cestovneho a nejaki prevadzkovatelia sa uz najdu. Len kraje musia mat predstavu, kam budu posielat vlaky a kam busy. (Tj. napriklad ze t.c. na trati 169 nie su osobne vlaky, lebo vsetka miestna doprava sa vykonava autobusmi.)
Vďaka za výborné info, hádam si ho všimnú aj admini a dopíšu do sekcie histórie liniek A to očíslovanie - dávať ju do súvislosti s 26 ma nenapadlo, ale je to asi fakt najlogickejšie, toto vysvetlenie celkom dáva zmysel, najmä keď, ako hovoríš, jazdila len cez pracovné dni a 41 len cez vikendy.
Veď Figeľ a jeho ľudia z ministerstva rozhodujú, kde bude mať ZSSK aký gvd (netakt) atď.
Cena vlkm u Jančuru je takmer taká istá, nedokazal by voziť v súčasnosti platný cp na trati 131 lacnejšie.
ZSSK z direktívy ministerstva nemôže svojvôlne pridať vlaky na trať 131 (a všetky ostatné), neboli by jej preplatené. Regiojet dostal dvojnásobné množstvo vlkm (1,2 mil.) s takmer tak isto vysokou dotáciou na 1 vlkm, ale tp vozidiel a personálu bude mať rovnakú vďaka celodennému taktu. Takže bude mať nižšie jednotkové náklady, no dotáciu na jeden vlkm rovnako štedrú.
Spomínané navýšenie vlkm na trať 131 bude ZSSK ubraté, to znamená, že 600 000 vlkm sa uberie vďaka trati 131 z ostatných tratí na Slovensku (čo v podstate nie je zlé, nemá zmysel obsluhovať mnoho tratí mizerným gvd), no nijako ministerstvo nezohladní úspory, ktoré takt na trati 131 prinesie a nezníži sa cena vlkm na úroveň Českých dráh.
Rovnako naše ministerstvo s Figelom ešte viac ide podporovať ŽOSky, už sa zdalo, že nezmysel 757 skončí, nakoniec sa bude pokračovať a dokonca sa v druhom kole z eurofondov ide kúpiť ďaľších 33 predražených jednotiek 861 zo ŽOS Vrútky, ktoré už 3/4roka meškajú...
To tu vážne nie je žiadny odborník na vytyčovanie štátnej hranice? Veď tu sú predsa odborníci na všetko! ? ? Na ten môj príspevok postačí, keď zareaguje aj neodobrník/čka. ?
Linka č. 126 vznikla 1.4.1996. Premávala len cez pracovné dni v intervale 15/30/15 po trase Krematórium – Hlavná stanica. Cez víkendy premávala linka 41 po trase Krematórium – Patrónka. K 1.7.1996 bola linka zrušená a nahradená linkou 41, ktorá premávala celotýždenne po novej trase Krematórium – AS Mlynské nivy s intervalom cez pracovné dni v špičke 20 min. a v sedle 38 min.
Linka mohla byť určitou ″posilou″ k vtedajšej linke 26 do Lamača. Odtiaľ zrejme číslo 126.
?
no keby skôr zošalel, tak by tie regionálky zrušil. Spomeň si na populárny ťah toho retarda z východu Prokopoviča, čo sa dialo, jak boli ľudia zúfalí, keď sa namiesto vlaku museli tlačiť v autobuse.
Prv by bolo treba nájsť záujemcov o prevádzkovanie dopravy na daných tratiach a potom až rušiť dopravu v réžií ŽSR. Lebo to by bola podobná blbosť ako tu už navrhol jeden mimo obrazu, aby prestali trolejbusy na DD premávať dokým nebude trať na DD spojená so zvyškom siete, čiže to by tá trať pekne dlho visela bez trolejbusov, takisto ako by sa mohlo stať, žeby po zrušení spojov na lokálkach zostali prázdne trate. Apropo, na úseku Zvolen - Šahy by sa mohla konečne po čase obnoviť osobná doprava, aspoň tak to sľúbil víťazný kandidát na post šéfa VÚC BBSK. Možno aj tu by mohol do hry vstúpiť súkromný dopravca a zvážať aj Mn vlaky na tejto trati. Snáď sa tých 74km trate dočká pravidelnej osobnej dopravy po 8 rokoch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon