Reakcia na: MatejBA #163456:
nemuselo by to tak nutne byť, aj keď u súkromníka je menšia pravdepodobnosť, že si tak bude istý svojím monopolom a nebude vyhadzovať vlastné peniaze. ZSSK je napr. totálne upísané vo všetko ŽOSkám a platia im za totálne blbosti predražené peniaze, potom niesú peniaze na spoje. Zaujíma ma ale, že ako dlho im bude trvať kým prídu na to, ako zosúladiť autobusové a vlakové spoje. Ono zas nie všetky lokálky sú také, že by ich súkromník aj prevádzkoval. Také trate ako Čadca - Makov by fakt pustil len blb z rúk, lebo tam to ľudia hojne využívajú. Však keď ľudia počuli, že sa mali vlaky skracovať po Turzovsku skoro ich kleplo ? od KDhákov pobožných ktorým svätuškárske blbosti lietajú po rozume by si chcel veľa. Však rozhadzujú peniaze na nakupovanie obrazov a sôch svätých, krucifixy a pod. kraviny, ešte špeciálny vlak na blahorečenie, či čo to bude pre J.P. II., však 2,5 mesiaca gen.r. na ZSSK a ostatní KDHáci s tým všetkým obžierajú uši. Toto je tam problém č.1. tak si domysli čo tam asi je ? teraz menia štruktúru oddelení s tým, že "ak to nebude fungovať takto tak to po chvíli zmeníme" - sa pýtam : Toto je revitalizácia železníc, metódou pokus-omyl? Veď oni nevedia čo so sebou, natož aby vedeli čo so železnicami ?
Beus
Čo sa týka linky 126, neviem aký bol následnostný vzťah medzi ňou a vtedajšou 41, či jazdili v nejakom čase aj súčasne, ale ak áno, tak ju nemohli očíslovať 121 (lebo to už bolo obsadené) ani 131 (to bol vtedy ešte nočák), tak možno preto, že to bola viac doplnková než nová expresná linka, zvolili číslo na "hornom konci diery", aby si nechali tie nižšie pre prípadné ďalšie skutočne expresné linky.
Linky 124 a 125 napokon nevznikli, pretože po žiadnych ďalších expresných/posilových linkách v tom čase už dopyt nebol, a tie čísla boli vynechané len z toho jediného dôvodu, aby sa 127 významovo ľahko priradila k 47 Keby napr. linka 47 mala číslo 49, tak by sa tie dve posilové volali 123 a 129 s vynechaním 5 čísel medzi nimi (a 126 by asi potom bola 128)