Reakcia na: MatejBA #163456:
nemuselo by to tak nutne byť, aj keď u súkromníka je menšia pravdepodobnosť, že si tak bude istý svojím monopolom a nebude vyhadzovať vlastné peniaze. ZSSK je napr. totálne upísané vo všetko ŽOSkám a platia im za totálne blbosti predražené peniaze, potom niesú peniaze na spoje. Zaujíma ma ale, že ako dlho im bude trvať kým prídu na to, ako zosúladiť autobusové a vlakové spoje. Ono zas nie všetky lokálky sú také, že by ich súkromník aj prevádzkoval. Také trate ako Čadca - Makov by fakt pustil len blb z rúk, lebo tam to ľudia hojne využívajú. Však keď ľudia počuli, že sa mali vlaky skracovať po Turzovsku skoro ich kleplo ? od KDhákov pobožných ktorým svätuškárske blbosti lietajú po rozume by si chcel veľa. Však rozhadzujú peniaze na nakupovanie obrazov a sôch svätých, krucifixy a pod. kraviny, ešte špeciálny vlak na blahorečenie, či čo to bude pre J.P. II., však 2,5 mesiaca gen.r. na ZSSK a ostatní KDHáci s tým všetkým obžierajú uši. Toto je tam problém č.1. tak si domysli čo tam asi je ? teraz menia štruktúru oddelení s tým, že "ak to nebude fungovať takto tak to po chvíli zmeníme" - sa pýtam : Toto je revitalizácia železníc, metódou pokus-omyl? Veď oni nevedia čo so sebou, natož aby vedeli čo so železnicami ?
Ruslan
Nové vedenie mesta sa chystá predávať mestský majetok. Len tento rok musí bratislavská samospráva podľa slov primátora Milana Ftáčnika predať majetok za 15 miliónov eur.
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/nazory/mesto-potrebuje-rychle-prachy-ide-sa-predavat.html?page_id=223016