zaiste, že je uveriteľný zdroj a myslím, že ho tu aj niektorí poznajú ? rozhodne s ním je reč na akékoľvek zlepšováky čo sa týkajú MHD, aj som s ním robil ten návrh električkového linkovania s 8//15 intervalom. Ešte pridám perlu v podobe toho, že argumenty proti nosným L93 a 95 sú také, že "však ani električky nepremávajú v takom intervale, tak načo by to mala mať nejaká Petržalka". Ibaže kapacita večer na radiálach pri dvoch linkách je 960os/h v Ružinove, 1320 os/h na Vajnorskej a Dúbravsko/KV radiále, 1140os/h na Račianskej. Zatiaľ čo L95 ponúka hodinovú kapacitu 660os/h a rovnako aj L93. Na Petržalke sa podarilo ušetriť také vzkm už len reorganizáciou liniek a presunutím vozovne ako aj využívaní dojazdov/výjazdov z vozovne, že až! Teraz sú na rade ostatné m.č., aby sa vykonala racionalizácia!
Ved ja tiez nie som zastanca 6 min. intervalu , hoc osobne mi to vyhovuje . Ja som len narazal na situaciu,co chces dat na 133 ked nezmenis prepychový interval. CNG vrakosa nemoze ist,lebo vieme preco a inu moznost ako Solaris nemas.
Pozicky busov medzi vozovnami existuju , no myslim iba v nudzovych situaciach napr. ked nie su mikrobusy ( ex . L180 ) alebo ked boli Ikarusy z 2.DP ci vrakosy cng na 4.DP
Dopravca si môže tie podmienky postaviť ako chce, pokiaľ to nie je v rozpore s licenciou a so zákonom. A okrem toho takáto vnútroštátna preprava je zakázaná v nejakom zákone, alebo medzinárodnej zmluve, pokiaľ ju príslušný orgán nepovolí.
zmenil interval? je problém požičať si tedomy medzi 1. a 2. kolónou? a čo tak luxusný B(n)9-10,5?
včera som sa po17tej napríklad viezol tým luxusom od lanfranconi pod most, lebo to práve prišlo. síce ide o opačný smer, ako potrebujú dlhodielske bezprestupné a expresné primadony, ale počet ľudí tam bol asi 8 - nato chceš drať solaris?
Re #162043 Marek1978: "skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž " je jedno, akými číslami ich označíš, či 81-2-3-4, ale de facto je to to isté, čo som napísal
Re #162040 no.ev.di.: nemyslel som konkrétne, ale či je to uveriteľný zdroj
Re #162035 Marek1978: a bol by problém vymeniť68 a 96 s mere do mesta? 68 a 196 cez Bosákovu a 96 cez Šustekovu? podĺa mňa by sa ušetrili km, keďže 68 jazdí častejšie a okrem toho to bola pôvodne "nosná" linka, takže robiť zachádzky dokola jej príliš neprospeje. okrem toho z oblasti šustkova-bulíkova vlatne nič nejde za prístavný most, ale na apollo rovno dva busy. rovnako od euba ide iba 98čka na bajkalskú, čo je cez víkend pri int 15 veľká výhra, ale na apollo jazdí všetko ostatné...
To bol iba taký návrh, akože sa ušetrí na prejazdoch 70/133 a naopak (nová budova SND - Nový most) a na výjazdoch a dojazdoch keď je 70ka kĺbová delená. A navyše, tak by už nebolo dosť tedomov na 133 ku,..
Ale ked sa uberie linke 93 a 94, tak na linku 94 nemozes dat Solarisy. A Zbytocne ich brat linke 88, tam stacia. A z Farskeho sa dostanu linkou 89, 99 na Jungmanku a tam prestup. Cize ziadna katastrofa.
L68 chodí vyťažená dosť a často mešká, takže tam by som to nechal tak ako je, skôr by som ubral na L93, L94.
Na L184 by v sedle postačovali solarisy? Ak áno, tak by mohli robiť prejazd z L94.
Linka 81 potrebuje 8 vozov pri 8min. int. = zrusenie linky 84.
Linka 88, 83 ostane tak ako je.
Linka 94 len spicka
Cize potrebujeme cca 11 vozov na linku 184 pri 8min. int. 2 mame z linky 184, cize ostava 9 vozov. Bud ich ziskaju tym, ze daju int. na 93,94 po 6min t.j. preklad 3min. Potom mozno 68 int. 5min, ale to treba zistit, kolko ludi cestuje na Tr.myto a kolko prestupuje na linku 98 na Bajkalsku, lebo to by potom vsetko brala linka 184. Cize vozy by sa nasli a navyse Petrzalka ma este nejake vozy k dispozicii. Otazne je dokedy. Ak pridu nejake nove, nebude problem.
A co by si dal na 133 ? ked nie su Tedomy volne, schopne ? asi poznam tvoju odpoved,ale vies ze to tam ist nemoze , okrem toho aj na celodennej 32ke je dnes Mitsubischi Autopalace Solaris
Zle si si vsimol. Linka 83 by ostala, ale z Ovsista a od Technopolu by isla linka 81 na Stanicu. Takze netreba ziadnu posilu 183. Spravi sa preklad od Hraniciarov s linkou 83 4 minuty.
mucha=bźź, tj muchovo nám=bzučák
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...
na linke 83 nepotrebujes pridavat vozy, nakolko od Nam.hraniciarov je to k Technopolu a do ovsista rovnako. Cize 15 poradi bude stacit, tak ako je dnes.
nebudem hovoriť od koho, podstatné je, že ten človek kedysi robil u DPB a pozná sa tam s ľuďmi dobre, teda vie čo sa deje. Nechápem ale čo si myslel tým "na bzučáka" u L78. Každopádne by bolo k veci ešte raz ten systém liniek v Petržalke prehodnotiť, lebo za tie roky sa toho nemálo zmenilo a využívanosť daných liniek sa vykryštalizovala do takých podôb, že niekde by to chcelo ubrať, inde pridať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.