Reakcia na: kecho #162055:
zaiste, že je uveriteľný zdroj a myslím, že ho tu aj niektorí poznajú ? rozhodne s ním je reč na akékoľvek zlepšováky čo sa týkajú MHD, aj som s ním robil ten návrh električkového linkovania s 8//15 intervalom. Ešte pridám perlu v podobe toho, že argumenty proti nosným L93 a 95 sú také, že "však ani električky nepremávajú v takom intervale, tak načo by to mala mať nejaká Petržalka". Ibaže kapacita večer na radiálach pri dvoch linkách je 960os/h v Ružinove, 1320 os/h na Vajnorskej a Dúbravsko/KV radiále, 1140os/h na Račianskej. Zatiaľ čo L95 ponúka hodinovú kapacitu 660os/h a rovnako aj L93. Na Petržalke sa podarilo ušetriť také vzkm už len reorganizáciou liniek a presunutím vozovne ako aj využívaní dojazdov/výjazdov z vozovne, že až! Teraz sú na rade ostatné m.č., aby sa vykonala racionalizácia!
kecho
včera som sa po17tej napríklad viezol tým luxusom od lanfranconi pod most, lebo to práve prišlo. síce ide o opačný smer, ako potrebujú dlhodielske bezprestupné a expresné primadony, ale počet ľudí tam bol asi 8 - nato chceš drať solaris?
Re #162043 Marek1978: "skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž " je jedno, akými číslami ich označíš, či 81-2-3-4, ale de facto je to to isté, čo som napísal
Re #162040 no.ev.di.: nemyslel som konkrétne, ale či je to uveriteľný zdroj
Re #162035 Marek1978: a bol by problém vymeniť68 a 96 s mere do mesta? 68 a 196 cez Bosákovu a 96 cez Šustekovu? podĺa mňa by sa ušetrili km, keďže 68 jazdí častejšie a okrem toho to bola pôvodne "nosná" linka, takže robiť zachádzky dokola jej príliš neprospeje. okrem toho z oblasti šustkova-bulíkova vlatne nič nejde za prístavný most, ale na apollo rovno dva busy. rovnako od euba ide iba 98čka na bajkalskú, čo je cez víkend pri int 15 veľká výhra, ale na apollo jazdí všetko ostatné...