Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #161983:
Dopravca si môže tie podmienky postaviť ako chce, pokiaľ to nie je v rozpore s licenciou a so zákonom. A okrem toho takáto vnútroštátna preprava je zakázaná v nejakom zákone, alebo medzinárodnej zmluve, pokiaľ ju príslušný orgán nepovolí.
Reakcia na: Petto #162044:
zmenil interval? 😉 je problém požičať si tedomy medzi 1. a 2. kolónou? a čo tak luxusný B(n)9-10,5? 😉
včera som sa po17tej napríklad viezol tým luxusom od lanfranconi pod most, lebo to práve prišlo. síce ide o opačný smer, ako potrebujú dlhodielske bezprestupné a expresné primadony, ale počet ľudí tam bol asi 8 - nato chceš drať solaris? 😉
Re #162043 Marek1978: "skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž " je jedno, akými číslami ich označíš, či 81-2-3-4, ale de facto je to to isté, čo som napísal 😉
Re #162040 no.ev.di.: nemyslel som konkrétne, ale či je to uveriteľný zdroj 😉
Re #162035 Marek1978: a bol by problém vymeniť68 a 96 s mere do mesta? 68 a 196 cez Bosákovu a 96 cez Šustekovu? podĺa mňa by sa ušetrili km, keďže 68 jazdí častejšie a okrem toho to bola pôvodne "nosná" linka, takže robiť zachádzky dokola jej príliš neprospeje. okrem toho z oblasti šustkova-bulíkova vlatne nič nejde za prístavný most, ale na apollo rovno dva busy. rovnako od euba ide iba 98čka na bajkalskú, čo je cez víkend pri int 15 veľká výhra, ale na apollo jazdí všetko ostatné...
Reakcia na: Petto #162052:
Ak este vies o nejakych zmenach, napis mi ich do mailu alebo sem ?
Reakcia na: TeBeCe #162048:
SI dufam robis srandu, lebo kratas v spicke na L70 je pohroma - aspon v useku AS-NM
Ak este vies
Reakcia na: Marek1978 #162049:
89 asi nie, kedze ma 30 min.interval. Sorry.
Reakcia na: TeBeCe #162048:
To bol iba taký návrh, akože sa ušetrí na prejazdoch 70/133 a naopak (nová budova SND - Nový most) a na výjazdoch a dojazdoch keď je 70ka kĺbová delená. A navyše, tak by už nebolo dosť tedomov na 133 ku,..
Reakcia na: Ruslan #162047:
Ale ked sa uberie linke 93 a 94, tak na linku 94 nemozes dat Solarisy. A Zbytocne ich brat linke 88, tam stacia. A z Farskeho sa dostanu linkou 89, 99 na Jungmanku a tam prestup. Cize ziadna katastrofa.
Reakcia na: Petto #162044:
po novom maju byt udajne tedomy celodenne na 70.
Reakcia na: Marek1978 #162045:
L68 chodí vyťažená dosť a často mešká, takže tam by som to nechal tak ako je, skôr by som ubral na L93, L94.
Na L184 by v sedle postačovali solarisy? Ak áno, tak by mohli robiť prejazd z L94.
Reakcia na: Marek1978 #162045:
ale musela by sa buď L83, alebo L88 presunúť cez Farského ako náhrada za L84, takže, ak by išla L83 cez Farského, tak by bol preklad na Jungmannovej.
Reakcia na: Ruslan #162038:
Vozidla by boli:

Linka 81 potrebuje 8 vozov pri 8min. int. = zrusenie linky 84.
Linka 88, 83 ostane tak ako je.
Linka 94 len spicka
Cize potrebujeme cca 11 vozov na linku 184 pri 8min. int. 2 mame z linky 184, cize ostava 9 vozov. Bud ich ziskaju tym, ze daju int. na 93,94 po 6min t.j. preklad 3min. Potom mozno 68 int. 5min, ale to treba zistit, kolko ludi cestuje na Tr.myto a kolko prestupuje na linku 98 na Bajkalsku, lebo to by potom vsetko brala linka 184. Cize vozy by sa nasli a navyse Petrzalka ma este nejake vozy k dispozicii. Otazne je dokedy. Ak pridu nejake nove, nebude problem.
Reakcia na: kecho #162032:
A co by si dal na 133 ? ked nie su Tedomy volne, schopne ? asi poznam tvoju odpoved,ale vies ze to tam ist nemoze , okrem toho aj na celodennej 32ke je dnes Mitsubischi Autopalace Solaris
Reakcia na: kecho #162042:
Zle si si vsimol. Linka 83 by ostala, ale z Ovsista a od Technopolu by isla linka 81 na Stanicu. Takze netreba ziadnu posilu 183. Spravi sa preklad od Hraniciarov s linkou 83 4 minuty.
Reakcia na: no.ev.di. #162040:
mucha=bźź, tj muchovo nám=bzučák 😉
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...
Reakcia na: Ruslan #162038:
na linke 83 nepotrebujes pridavat vozy, nakolko od Nam.hraniciarov je to k Technopolu a do ovsista rovnako. Cize 15 poradi bude stacit, tak ako je dnes.
Reakcia na: kecho #162032:
nebudem hovoriť od koho, podstatné je, že ten človek kedysi robil u DPB a pozná sa tam s ľuďmi dobre, teda vie čo sa deje. Nechápem ale čo si myslel tým "na bzučáka" u L78. Každopádne by bolo k veci ešte raz ten systém liniek v Petržalke prehodnotiť, lebo za tie roky sa toho nemálo zmenilo a využívanosť daných liniek sa vykryštalizovala do takých podôb, že niekde by to chcelo ubrať, inde pridať.
TeBeCe: díky 🙂 tak som zvedavý, čo z toho napokon bude ?
Reakcia na: Marek1978 #162035:
súhlasím, len aby bolo toľko vozov.
L81 = 18M bus zo 4DPA
L83 = 18M bus zo 2DPA, 4DPA (tak ako dnes), pri zachovaní dnešného intervalu, by sa zrejme museli pridať najaké 2 vozy
L88 = 18M bus z 1DPA, 4DPA
L94 = 15M bus z 1DPA (končila by na Vazovovej a odtiaľ by robila prejazd na PV a odtiaľ ako L184
L184 = 18M bus v špičke a v sedle 15M bus (solaris prejazd z L94)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement