Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #162032:
A co by si dal na 133 ? ked nie su Tedomy volne, schopne ? asi poznam tvoju odpoved,ale vies ze to tam ist nemoze , okrem toho aj na celodennej 32ke je dnes Mitsubischi Autopalace Solaris
Reakcia na: kecho #162042:
Zle si si vsimol. Linka 83 by ostala, ale z Ovsista a od Technopolu by isla linka 81 na Stanicu. Takze netreba ziadnu posilu 183. Spravi sa preklad od Hraniciarov s linkou 83 4 minuty.
Reakcia na: no.ev.di. #162040:
mucha=bźź, tj muchovo nám=bzučák 😉
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...
Reakcia na: Ruslan #162038:
na linke 83 nepotrebujes pridavat vozy, nakolko od Nam.hraniciarov je to k Technopolu a do ovsista rovnako. Cize 15 poradi bude stacit, tak ako je dnes.
Reakcia na: kecho #162032:
nebudem hovoriť od koho, podstatné je, že ten človek kedysi robil u DPB a pozná sa tam s ľuďmi dobre, teda vie čo sa deje. Nechápem ale čo si myslel tým "na bzučáka" u L78. Každopádne by bolo k veci ešte raz ten systém liniek v Petržalke prehodnotiť, lebo za tie roky sa toho nemálo zmenilo a využívanosť daných liniek sa vykryštalizovala do takých podôb, že niekde by to chcelo ubrať, inde pridať.
TeBeCe: díky 🙂 tak som zvedavý, čo z toho napokon bude ?
Reakcia na: Marek1978 #162035:
súhlasím, len aby bolo toľko vozov.
L81 = 18M bus zo 4DPA
L83 = 18M bus zo 2DPA, 4DPA (tak ako dnes), pri zachovaní dnešného intervalu, by sa zrejme museli pridať najaké 2 vozy
L88 = 18M bus z 1DPA, 4DPA
L94 = 15M bus z 1DPA (končila by na Vazovovej a odtiaľ by robila prejazd na PV a odtiaľ ako L184
L184 = 18M bus v špičke a v sedle 15M bus (solaris prejazd z L94)
OT: neviete čo sa stavia oproti hradu?

Ak by som bol architekt:
- dal by som tam pekný park s menším parkoviskom (10 miest) s pozdĺžným státim, resp. pekný park s nenápadným podzemným parkoviskom.
Vzhľadom na to, že sme na Slovensku ale očakávam jednu z týchto možností (zoradené podľa pravdepodobnosti)
1. Polyfunkčná sklenená budova (minimálne 6 nadzemných podlaží)
2. Administratívna sklenená budova (tak 3 poschodia)
3. Obrovské hnusné drahé platené parkovisko.
Reakcia na: Ruslan #162033:
No to je skoro ako moj navrh. Len ked sa prehodi linka 83 do ovsista, tak potom linku 84 zrusit, nakolko z ovsista ide aj 88 a celodenka cez krasovskeho nema zmysel. Radsej nechat linku 184 ako express s celodenkou, ale po trase byvalej linky 120 ako posila linky 68 a 98 od Technopolu. 68 vratit smer mesto cez Bosakovu a linku 78 ukoncit na Safku. A linku 94 dat len ako spickovu.
Reakcia na: Peon #162023:
Presne neviem, necestovával som tam, ale tak 1-2 roky dozadu ešte určite existovala. Od SAD som tam videl jazdit bielu LC735 po GO s novými čelami.
Reakcia na: kecho #162032:
čo takáto posilovka na 83/84:
L81 - Technopol - Nám. Hraničiarov - Dvory - Zochova - Hlavná stanica :interval 8/15/10/15 - preklad na zastávke Nám. Hraničiarov s L83 = 18M bus (uberie sa z L94)
L83 - Ovsište - Šustekova - Nám. Hraničiarov - Dvory - Zochova - Patrónka - Pri kríži: interval 8/15/10/15 - preklad s L84 z Ovsišťa
L84 - Ovsište - EUBA - Bosákova - Farského - Krasovského - Zochova - Prokopa Veľkého (zrušiť L184): interval 8/15/10/15, alebo 8/-/10/-, resp. prispôsobiť podľa EUBA- preklad s L83 z Ovsišťa
L94 - Holíčska - Vazovova: interval 4/- /5/- = 15M bus
Reakcia na: 810zssk #161986:
veď dráty od asmn po euroveu pôvodne tuším aj mali byť, nie?
Re #161991 MatejBA: ad1) včera som videl fatamorgánu urbino-aupark na 133? a ak to bolo zv, tak už sa máme tak dobre, že na 88 jazdí na poradí schoďák, ale zv je NP voz? 😉
Re #161994 no.ev.di.: to s 93/94/95 si odkiaľ počul? u 94 by som ešte pochopil buď natiahnuť interval (lenže potom stráca preklad s 93) alebo skrátiť voz o 3 metre alebo zvýšiť interval v sedle/zrušiť sedlo
Re #162001 Petto: čo takto na 83/84 nejaká posilovka typu stanica(alternatívne ďalši blízke obratiská kolárko alebo vazovova)-dostihová dráha ako 183?
Re #162005 no.ev.di.: natiahnutie 78 po zavretí mosta naspäť na bzučáka je kolosálna blbosť a to nehovorím o zastávkovej 3-kombinácii muchovo-vavilovova-farského na možno 200 metroch... ? 78 by mala končiť buď na šafku alebo v eurovei alebo sa točiť cez landererovu a asmn, pretože z apolla tam ide 95 a okrem euba ide k muchovi z ďalších zastávok 84/99
Re #162009 TeBeCe: a čo takto k 1.4. (prípadne 31.12., neviem, aké sú podmienky mesto-banky, ale veď ide o mestské organizácie, takže banky by to toho nemalo byť nič) zrušiť na karte 10% na mhd? to nikomu nenapadlo?
Reakcia na: 810zssk #162025:
Pokiaľ by si chcel prevážať aj cestujúcich, nemusí Ti to povoliť Magistrát.
Reakcia na: Peon #162024:
Je jedno, kto to vlastní. Na ministerstve nezistili, že by mohlo existovať niečo ako koordinátor IDS?

A to už toľkokrát boli v Pardubiciach na seminári o IDS, ale asi len kvôli dietam a zmyslami su niekde úplne inde.
Reakcia na: Mike #161985:
Myslím, že v rámci či už Nového Územného plánu alebo ZaD č. 3 bude vhodné a potrebné zmeniť v oblasti dopravy veľa vecí - nielen trolejbusové trate.
Reakcia na: Mike #161985:
Ani odbočka z Vlárskej k NÚSCH nie je v územnom pláne.
Reakcia na: 810zssk #162025:
podla mal by ti to dovolit len by si platil za každý km a nesmies obmdzovať dopravu...
Reakcia na: Peon #162024:
najlepšie by bolo keby Figeľ šiel do riti aj s jeho KDHákmi z ministerstva dopravy. Sú to ešte väčší idioti a diletantni ako za Ficovej vlády čo tam boli. Nespočetne ľudí na železnici čakalo, že sa tam veci zlepšia a namiesto toho, zas tzv. "prokopovičove" legendárne ťahy, kedy sedlák z východu zrušil dopravu na všetkých lokálkach a krátko na to sa zistilo, že to bola blbosť. Potom sa divíme, že koľko ľudí by volilo Smer, keď KDHáci kam prídu všetko doserú a SaS sú tiež "vydarený" nástupca ANO v koaličnej štvorke ? hlavne, že KDHáci chcú mať vypravený mimoriadny vlak na blahorečenie Jána Pavla druhého a ešte neviem kam na ďalšie svätuškárske akcie a kupovanei obrazov a sôch svätých do kancelárií a na pracoviská jak u retardovaných ?
Taka teoreticka otazka: Tyka sa to, ze majitel zeleznicnej infrastruktury musi na trat "pustit" aj ineho dopravcu aj elektriciek? Inymi slovami, keby som si kupil elektricku a chcel nou jazdit po Bratislave, musel by mi to DPB povolit?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.