Dnes som 3 hodiny pobudol v Karlovej Vsi a robil som prieskum hlavne vyťaženosti L32,33 a 133.
1. Úplne neopodstatnene sú Solarisy nasadzované na L32 a 133. Akurát tie spoje čo dnes vykonávali Solarisy jazdili tak s 20-40 ľuďmi.
2. Plný bol iba každý druhý spoj na L133. Akoby podľa zákonu schválnosti vždy L32 a 133 brali balíky ľudí z Molecky na DD a L33 odchádzala tak s 20-35 ľuďmi, v tých lepších prípadoch to bolo "až" 50 ľudí. Využitie takej investície akou je t-bus trať som si predstavoval inak...
3. Od Nového mostu som šiel s L133 do KV ale cca 20 ľudí bolo v autobuse až po Molecku. Na toto fakt 6min interval netreba a už vonkoncom nie, keď paralelne popri nás šla celú cestu L4 kde bolo dosť voľného miesta aby tých 20 cestujúcich cestovalo električkou.
4. L135 - v autobuse sa viezli od DD traja ľudia, ktorí s ním šli na Púpavovú (asi nemali čo robiť) a pár cestujúcih fakt vyniklo keď na trasu paralelnú s frekventovanými električami išli s touto linkou, príp. cestujúce čo šla z MiÚ KV na Borskú bola fakt úkaz. ? Keby tá linka premávala kdesi fakt v zapadnutej a ťažko dostupnej časti mesta, nič by som nepovedal, že by to malo cenu si na ňu počkať, ale nemá... ako taký zmysel vidím v L35 ale bez zachádzky cez Veternicovú a Hlaváčikovu, kde autá tak blbo parkujú, že byť šoférom tak ten úsek trasy ignorujem rovno ?
1. Úplne neopodstatnene sú Solarisy nasadzované na L32 a 133. Akurát tie spoje čo dnes vykonávali Solarisy jazdili tak s 20-40 ľuďmi.
2. Plný bol iba každý druhý spoj na L133. Akoby podľa zákonu schválnosti vždy L32 a 133 brali balíky ľudí z Molecky na DD a L33 odchádzala tak s 20-35 ľuďmi, v tých lepších prípadoch to bolo "až" 50 ľudí. Využitie takej investície akou je t-bus trať som si predstavoval inak...
3. Od Nového mostu som šiel s L133 do KV ale cca 20 ľudí bolo v autobuse až po Molecku. Na toto fakt 6min interval netreba a už vonkoncom nie, keď paralelne popri nás šla celú cestu L4 kde bolo dosť voľného miesta aby tých 20 cestujúcich cestovalo električkou.
4. L135 - v autobuse sa viezli od DD traja ľudia, ktorí s ním šli na Púpavovú (asi nemali čo robiť) a pár cestujúcih fakt vyniklo keď na trasu paralelnú s frekventovanými električami išli s touto linkou, príp. cestujúce čo šla z MiÚ KV na Borskú bola fakt úkaz. ? Keby tá linka premávala kdesi fakt v zapadnutej a ťažko dostupnej časti mesta, nič by som nepovedal, že by to malo cenu si na ňu počkať, ale nemá... ako taký zmysel vidím v L35 ale bez zachádzky cez Veternicovú a Hlaváčikovu, kde autá tak blbo parkujú, že byť šoférom tak ten úsek trasy ignorujem rovno ?
810zssk
Mohla by tam chodit celodenne 133 DD - ASMN (s velmi slusnym intervalom), 270 Novy most - Hranicna (L70 skratena do Ruzovej doliny) a v noci zas N33, cize by to bolo dost efektivne... s tym, ze by sa potom hodili obratiska Novy most a Eurovea (namiesto Eurovei by mohlo byt Safko)..