Reply on: Petto #161997:
ok, ale len korunovaný kkt môže redukovať L93! Nech teda potom nasadzuje Trnávka 15m na L94 a môžu sa klbáky nasadzovať inde, alebo nech jazdí v sedle iba L93 v intervale 7-8 a L94 bude iba špičková a posilní sa aj L68 z 12 na 10min pre začiatok, aj v sedle je tam slušný dopyt. Poobede je z Petržalky L94 zbytočná no L83 a 93 jazdia plné a aj niektoré L84. Chcelo by to zas od základov prekopať tento systém týchto liniek lebo niekde to jazdí husto a zbytočne a niečo by chcelo pridať, len problémom je ako to zosúladiť do prekladov a pod. L95 síce už nie je tak vyťažená ako keď chodila priamo cez Starý most, no ráno by si 4min zaslúžila bez diskusií, stále tie balíky ľudí čo berie niesú zanedbateľné.
810zssk
Mohla by tam chodit celodenne 133 DD - ASMN (s velmi slusnym intervalom), 270 Novy most - Hranicna (L70 skratena do Ruzovej doliny) a v noci zas N33, cize by to bolo dost efektivne... s tym, ze by sa potom hodili obratiska Novy most a Eurovea (namiesto Eurovei by mohlo byt Safko)..