Reply on: 810zssk #161982:
Načo by chodil Maďar z Rajky do Bratislavy (taký kúsok) na viac dní? ? A ak ide iba na nákupnú turistiku do hypermarketu, tak môže platiť kartou, tak s hotovosťou v eurách nemusí vôbec prísť do kontaktu. ? DPB ako je známe má bankový účet vo VÚB. No neviem, či tá prijíma (hoci aj pri vklade na vlastný účet) mince forintov. Skôr nie podľa mojich informácií.. Ale možno má DPB nejakú dohodu s VÚB..
no.ev.di.
1. Úplne neopodstatnene sú Solarisy nasadzované na L32 a 133. Akurát tie spoje čo dnes vykonávali Solarisy jazdili tak s 20-40 ľuďmi.
2. Plný bol iba každý druhý spoj na L133. Akoby podľa zákonu schválnosti vždy L32 a 133 brali balíky ľudí z Molecky na DD a L33 odchádzala tak s 20-35 ľuďmi, v tých lepších prípadoch to bolo "až" 50 ľudí. Využitie takej investície akou je t-bus trať som si predstavoval inak...
3. Od Nového mostu som šiel s L133 do KV ale cca 20 ľudí bolo v autobuse až po Molecku. Na toto fakt 6min interval netreba a už vonkoncom nie, keď paralelne popri nás šla celú cestu L4 kde bolo dosť voľného miesta aby tých 20 cestujúcich cestovalo električkou.
4. L135 - v autobuse sa viezli od DD traja ľudia, ktorí s ním šli na Púpavovú (asi nemali čo robiť) a pár cestujúcih fakt vyniklo keď na trasu paralelnú s frekventovanými električami išli s touto linkou, príp. cestujúce čo šla z MiÚ KV na Borskú bola fakt úkaz. ? Keby tá linka premávala kdesi fakt v zapadnutej a ťažko dostupnej časti mesta, nič by som nepovedal, že by to malo cenu si na ňu počkať, ale nemá... ako taký zmysel vidím v L35 ale bez zachádzky cez Veternicovú a Hlaváčikovu, kde autá tak blbo parkujú, že byť šoférom tak ten úsek trasy ignorujem rovno ?