Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #162008:
Co ti vlastne vadi?
Reply on: Peon #162000:
Este raz si precitaj moj prispevok. Ak ide na jeden den, moze pouzit spiatocny listok.

Velke firmy maju pochopitelne trochu ine podmienky ako fyzicke osoby..
Reply on: Joyki #161989:
Mam v plane bojovat proti tomu tendru na kupu tych zariadeni do MHD podnetmi na vsetky mozne miesta, kto ma zaujem mi s tym pomoct, nech sa mi pls ozve na mail a ked ten tender vyhlasia tak sa do toho pustime.
Reply on: no.ev.di. #162011:
Také prestupy sú nerealizovateľné už len kvôli zle spravenej chronometráži 801-ky, keď tá už do Rajky prichádza s meškaním (viac v Dispečerskom fóre).

Asi tak 3 - 5 minút. A taký detail: Chodník je na opačnej strane cesty než tá zastávka a železničná stanica, takže cez cestu treba prechádzať dvakrát (alebo namiesto chodníka ísť po kraji cesty a sčasti tuším po tráve).
Reply on: no.ev.di. #162008:
Ešte je spojenie 1 x denne Bratislava - Gyor v oboch smeroch (Student Agency po diaľnici do Budapešti).

Pamätáte si niekto osobné vlaky z Komárna do Komáromu, čo boli pred niekoľkými rokmi zrušené ❓ Ako často to premávalo? Premávali do / z Komáromu niekedy na Slovensko aj autobusy?
Reply on: Peon #162010:
koľko min to tak trvá pešo k vlakovému nástupišťu odtiaľ? Potom vlastne ani tie prestupy kde je rezerva 4-6min sú v hajzlu a nemusí ani človek sa unúvať, žeby to stihol ? jááááj, môj ty bože, keď Slováci dačo robia tak najprv si 5x ukážeme ako sa to robí zle a potom keď ideme aplikovať normálne riešenie, tak už je po funuse ?
Reply on: Peon #162007:
A zastávka 801-ky "Rajka" v skutočnosti nie je pred železničnou stanicou, ale je o niekoľko metrov ďalej - kúsok od pumpy MOL. Je to vlastne maďarská zastávka "sz. ib. = szövetkezeti italbolt". Takže rovnako ako v Rakúsku sú využívané iba už existujúce zastávky tamojších dopravcov.
http://bratislava.sme.sk/c/5789491/bratislavska-karta-vedie-ako-elektricenka.html
„Pokiaľ by karta veľmi rýchlo získala ďalších klientov, tak by pokles príjmov dopravného podniku mohol byť jeden až dva milióny eur. Predpokladáme však, že to nebude v tomto roku realita," konštatoval Ftáčnik.

v case ked DPB hospodari so stratou takmer 7 mil. Eur oproti strate 470 tis. v roku 2009 treba este podporovat znizovanie prijmov DPB... ?
Reply on: Peon #162007:
nejaký podobný paškvil splodili v SADDS keď ráno ide autobus do Gyoru a poobede o 15:30 naspäť ? normálne tento kreténizmus nepochopím nikdy, že jediné miesta kde sa dalo donedávna dostať normálne dopavou do Maďarska boli Štúrovo, Fiľakovo a Čaňa a našťastie pribudla aj Rajka, kde je ale biedna nadväznosť spojov ďalej smerom na Mosonmagyárovár a Gyor či smerom na Szombately.
Od neviemkedy bola skrátená linka dopravcu Volánbusz "Bratislava - Mosonmagyarovar - Gyor - Budapest" iba na územie Maďarskej republiky.

Z AS Mlynské nivy to chodilo 15:30 h každý deň. Ten spoj poobede do Budapešti premáva v pôvodných časoch - ale až z Rajky. Predpokladám, že aj ten ranný do Rajky ide v pôvodných časoch.
Reply on: TeBeCe #162003:
si robíš z toho prdel no predĺžením intervalu na L93 a 94 iby vyženieš ľudí z MHD a ubrať z L95 už môže iba debil, tá už teraz jazdí ráno narvaná, tak neviem čo chce ešte z nej kto uberať?! ?
Reply on: Petto #162001:
L84 je špecifická v tom, že poobede s ňou cestujú z EUBA hodne študáci, lebo nie každý vypadne z EUBA tak ako chodí L184 preto neraz vidím druhú L184 prázdnu jak štátnu kasu ? zrovna dnes som takú plnú L84 chytil. Otázne by ale bolo, čo by jazdilo na L88, keby Solarisy šli na L94. Potom by L88 robila Petržalka čo by mali vozidlá aj bližšie k trase než z Trnávky, ale zas by dakto asi frfľal, že tam jazdia klbáky a že predĺžiť interval, to by sa rozbil preklad a prestupná nadväznosť s L88 alebo by nejaký "mudrlant" navrhol aby sa predĺžil interval na L80 z 12 na 15min ? aj keď mňa ten 12min interval na L68,80 a 88 vytáča lebo nejde s ničím iným preložiť a tiež je blbý prestup v sedle z L98 na 93/94 a opačne pri 6, resp. 12 na linku s 15min int. Hovorím, že je v tom bordel proste a chcelo by to zas reorganizovať, lebo za tých 5 rokov sa tu udialo toľko debilín, že celý fantastický systém sa rúti do sračiek. Ja by som skúsil napr.takú zmenu, že L78 by som sekol po Trnavské mýto, resp. otočila by sa cez Račko a L34 by obojsmerne premávala cez Šancovú a po Karadžičovej by šla ako L78 do Ovsišťa kde by končila. Kecy o tom ako ľudia chcú L78 na Muchovo nám. a bla bla bla vidím takmer každý deň keď príde z mesta už na Šustekovu L78 s 5-10 ľuďmi a od Mlynarovičovej na Muchovo nám. ide akurát tak ten čo zaspal. ?
Reply on: TeBeCe #162003:
ak sa nakupia a daju na L94 aby rozdrapio duncinka ... lakave ?
Reply on: MatejBA #162002:
dokupime SORy CN 13.5 a je po probleme ?
Reply on: Petto #162001:
len zacina byt mensi problem s 15m vozidlami - a ten problem je ich pocet ... vsak uz teraz su vytazene na maximum nie? ?
Reply on: no.ev.di. #161999:
15m su celkom dobry napad na 94, vozidla by zacinali na Vazovovej
Malo by daco robit aj s 83+84 lebo ma to uz vytaca, ked s nimi musim ist , v poobednej spici natrieskane a 93+94 pohodicka
Mohol by sa dat interval 8-9 minut ( co je pridanie 1 vozidla na hodinu resp. 2 vozidla v prekladovom useku 83,84) na 83,84 a na 93,94 spravit prekladovy 3 min. ( teda kazda linka 6 minut v spici )
Reply on: 810zssk #161982:
Načo by chodil Maďar z Rajky do Bratislavy (taký kúsok) na viac dní? ? A ak ide iba na nákupnú turistiku do hypermarketu, tak môže platiť kartou, tak s hotovosťou v eurách nemusí vôbec prísť do kontaktu. ?

DPB ako je známe má bankový účet vo VÚB. No neviem, či tá prijíma (hoci aj pri vklade na vlastný účet) mince forintov. Skôr nie podľa mojich informácií.. Ale možno má DPB nejakú dohodu s VÚB..
Reply on: Petto #161997:
ok, ale len korunovaný kkt môže redukovať L93! Nech teda potom nasadzuje Trnávka 15m na L94 a môžu sa klbáky nasadzovať inde, alebo nech jazdí v sedle iba L93 v intervale 7-8 a L94 bude iba špičková a posilní sa aj L68 z 12 na 10min pre začiatok, aj v sedle je tam slušný dopyt. Poobede je z Petržalky L94 zbytočná no L83 a 93 jazdia plné a aj niektoré L84. Chcelo by to zas od základov prekopať tento systém týchto liniek lebo niekde to jazdí husto a zbytočne a niečo by chcelo pridať, len problémom je ako to zosúladiť do prekladov a pod. L95 síce už nie je tak vyťažená ako keď chodila priamo cez Starý most, no ráno by si 4min zaslúžila bez diskusií, stále tie balíky ľudí čo berie niesú zanedbateľné.
Reply on: MatejBA #161996:
vraj "zhoršenie iba o 1minútu nie je také tragické" ?
Reply on: no.ev.di. #161994:
Solaris je tam sukromne prideleny s 1 soferom -
Add 2 nie je tolko tedomov aby si zapezpecil vyhradne tedomovu 32+133 resp. potreba je 16, pocet vozidiel je 16 + ale treba hladiet aj na spolahlivost Tedomov, poruchy, prehliadky , nehody

Ked uz pises o vozeni vzduchu , pozri si taku 94 kolko tiez vozi vzduchu a to aj v poobednej spicke smerom do petrzky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.