Reply on: Petto #162001:
L84 je špecifická v tom, že poobede s ňou cestujú z EUBA hodne študáci, lebo nie každý vypadne z EUBA tak ako chodí L184 preto neraz vidím druhú L184 prázdnu jak štátnu kasu ? zrovna dnes som takú plnú L84 chytil. Otázne by ale bolo, čo by jazdilo na L88, keby Solarisy šli na L94. Potom by L88 robila Petržalka čo by mali vozidlá aj bližšie k trase než z Trnávky, ale zas by dakto asi frfľal, že tam jazdia klbáky a že predĺžiť interval, to by sa rozbil preklad a prestupná nadväznosť s L88 alebo by nejaký "mudrlant" navrhol aby sa predĺžil interval na L80 z 12 na 15min ? aj keď mňa ten 12min interval na L68,80 a 88 vytáča lebo nejde s ničím iným preložiť a tiež je blbý prestup v sedle z L98 na 93/94 a opačne pri 6, resp. 12 na linku s 15min int. Hovorím, že je v tom bordel proste a chcelo by to zas reorganizovať, lebo za tých 5 rokov sa tu udialo toľko debilín, že celý fantastický systém sa rúti do sračiek. Ja by som skúsil napr.takú zmenu, že L78 by som sekol po Trnavské mýto, resp. otočila by sa cez Račko a L34 by obojsmerne premávala cez Šancovú a po Karadžičovej by šla ako L78 do Ovsišťa kde by končila. Kecy o tom ako ľudia chcú L78 na Muchovo nám. a bla bla bla vidím takmer každý deň keď príde z mesta už na Šustekovu L78 s 5-10 ľuďmi a od Mlynarovičovej na Muchovo nám. ide akurát tak ten čo zaspal. ?
TeBeCe