Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #161985:
Ani odbočka z Vlárskej k NÚSCH nie je v územnom pláne.
Reakcia na: 810zssk #162025:
podla mal by ti to dovolit len by si platil za každý km a nesmies obmdzovať dopravu...
Reakcia na: Peon #162024:
najlepšie by bolo keby Figeľ šiel do riti aj s jeho KDHákmi z ministerstva dopravy. Sú to ešte väčší idioti a diletantni ako za Ficovej vlády čo tam boli. Nespočetne ľudí na železnici čakalo, že sa tam veci zlepšia a namiesto toho, zas tzv. "prokopovičove" legendárne ťahy, kedy sedlák z východu zrušil dopravu na všetkých lokálkach a krátko na to sa zistilo, že to bola blbosť. Potom sa divíme, že koľko ľudí by volilo Smer, keď KDHáci kam prídu všetko doserú a SaS sú tiež "vydarený" nástupca ANO v koaličnej štvorke ? hlavne, že KDHáci chcú mať vypravený mimoriadny vlak na blahorečenie Jána Pavla druhého a ešte neviem kam na ďalšie svätuškárske akcie a kupovanei obrazov a sôch svätých do kancelárií a na pracoviská jak u retardovaných ?
Taka teoreticka otazka: Tyka sa to, ze majitel zeleznicnej infrastruktury musi na trat "pustit" aj ineho dopravcu aj elektriciek? Inymi slovami, keby som si kupil elektricku a chcel nou jazdit po Bratislave, musel by mi to DPB povolit?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7234&secid=1

Z článku vyberám:

"Namiesto poloprázdnych vlakov by mohli jazdiť plné autobusy. Aj tak si vie ministerstvo dopravy predstaviť šetrenie v železničných spoločnostiach. Ide však len o čiastkové riešenie ozdravného plánu, ktorý mal rezort predložiť už včera. K tomu, aby mohli stratové vlaky nahradiť autobusy, potrebuje ministerstvo najprv získať vplyv v autobusových firmách. Poradca ministra dopravy Jána Figeľa (KDH) Marián Kolník navrhuje, aby rezort kúpil ich akcie. Tie vlastnia súkromníci, ale aj Fond národného majetku. Vyplýva to zo zápisnice z rokovania rezortu a samospráv."

"Župy sa boja. Otázne je, kam ministerstvo akcie, ktoré chce získať, presunie. Jednou z možností je, aby ich získala Železničná spoločnosť Slovensko. Tá by si tak mohla cez vplyv u autobusových dopravcov sama určovať, na ktorú trasu vyšle vlak a kam pôjde autobus. Chúťky na akcie však majú aj samosprávne kraje. Práve župani v týchto dňoch rokujú so železničiarmi o tom, ktoré spoje sa budú musieť škrtať v záujme šetrenia."

Čo myslíte, bolo by správne, keby tie akcie v SAD-kách vo vlastníctve FNM získali samosprávne kraje? Podľa mňa áno, keďže oni objednávajú výkony vo verejnom záujme. Snáď nemusíme úplne všetko rozpredať súkromným firmám (a to nie som "ficovolič")...
Reakcia na: Jajcaj #162017:
To v ktorom období (roky) tá linka premávala, že stále je on-line v PDF-ku na tej maďarskej webstránke?
V PD by som odchody z Rajky spravil takto:
05:00, 05:40, 06:20, 07:00, 07:40, 08:20, 09:20, 11:20, 13:20, 14:20, 15:20, 16:20, 17:20, 18:20, 19:20, 20:20, 21:20, 23:20
Reakcia na: 810zssk #162020:
ale, no... prečo ale nespraviť nadväznosť spojov keď by to aspoň niekto mohol využiť? Ono to nie je tak, že spraví sa nadväznosť, prestup a nahrnie sa tam 60 ľudí... všetko postupne príde. Ale keď sa k tomu bude takto staviať každý dopravca, že "načo, robiť nadväznosti medzi spojmi, keď tak nikto necestuje", ale akoby aj mohol cestovať niekto tak, keď sa nedá prestupovať, v tom je celý ten vtip.
Reakcia na: no.ev.di. #162019:
Poina je ta, ze strasne prehanas.
Reakcia na: 810zssk #162018:
to nehovorím, že kvantá ľudí ale prečo neumožniť nadväznosť spojov keby bola šanca žeby tak dakto cestoval?! To je taký argument, jak keď mi došlo zo železníc, že nemajú dôvod robiť vlakové spojenie BA - Rajka, lebo Pannoniou cestuje veľmi málo ľudí. Však ale akoby niekto mohol cestovať na trase kde nič nejde, resp. kde nie je možnosť prestúpiť?! ?
Reakcia na: no.ev.di. #162011:
Presne, su to idioti, ze si nechaju ujst tie kvanta cestujucich co by o piatej rano prestupovali medzi vlakom z Gyoru a autobusom do Bratislavy.
Reakcia na: no.ev.di. #162008:
Co ti vlastne vadi?
Reakcia na: Peon #162000:
Este raz si precitaj moj prispevok. Ak ide na jeden den, moze pouzit spiatocny listok.

Velke firmy maju pochopitelne trochu ine podmienky ako fyzicke osoby..
Reakcia na: Joyki #161989:
Mam v plane bojovat proti tomu tendru na kupu tych zariadeni do MHD podnetmi na vsetky mozne miesta, kto ma zaujem mi s tym pomoct, nech sa mi pls ozve na mail a ked ten tender vyhlasia tak sa do toho pustime.
Reakcia na: no.ev.di. #162011:
Také prestupy sú nerealizovateľné už len kvôli zle spravenej chronometráži 801-ky, keď tá už do Rajky prichádza s meškaním (viac v Dispečerskom fóre).

Asi tak 3 - 5 minút. A taký detail: Chodník je na opačnej strane cesty než tá zastávka a železničná stanica, takže cez cestu treba prechádzať dvakrát (alebo namiesto chodníka ísť po kraji cesty a sčasti tuším po tráve).
Reakcia na: no.ev.di. #162008:
Ešte je spojenie 1 x denne Bratislava - Gyor v oboch smeroch (Student Agency po diaľnici do Budapešti).

Pamätáte si niekto osobné vlaky z Komárna do Komáromu, čo boli pred niekoľkými rokmi zrušené ❓ Ako často to premávalo? Premávali do / z Komáromu niekedy na Slovensko aj autobusy?
Reakcia na: Peon #162010:
koľko min to tak trvá pešo k vlakovému nástupišťu odtiaľ? Potom vlastne ani tie prestupy kde je rezerva 4-6min sú v hajzlu a nemusí ani človek sa unúvať, žeby to stihol ? jááááj, môj ty bože, keď Slováci dačo robia tak najprv si 5x ukážeme ako sa to robí zle a potom keď ideme aplikovať normálne riešenie, tak už je po funuse ?
Reakcia na: Peon #162007:
A zastávka 801-ky "Rajka" v skutočnosti nie je pred železničnou stanicou, ale je o niekoľko metrov ďalej - kúsok od pumpy MOL. Je to vlastne maďarská zastávka "sz. ib. = szövetkezeti italbolt". Takže rovnako ako v Rakúsku sú využívané iba už existujúce zastávky tamojších dopravcov.
http://bratislava.sme.sk/c/5789491/bratislavska-karta-vedie-ako-elektricenka.html
„Pokiaľ by karta veľmi rýchlo získala ďalších klientov, tak by pokles príjmov dopravného podniku mohol byť jeden až dva milióny eur. Predpokladáme však, že to nebude v tomto roku realita," konštatoval Ftáčnik.

v case ked DPB hospodari so stratou takmer 7 mil. Eur oproti strate 470 tis. v roku 2009 treba este podporovat znizovanie prijmov DPB... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.