OT: neviete čo sa stavia oproti hradu?
Ak by som bol architekt:
- dal by som tam pekný park s menším parkoviskom (10 miest) s pozdĺžným státim, resp. pekný park s nenápadným podzemným parkoviskom.
Vzhľadom na to, že sme na Slovensku ale očakávam jednu z týchto možností (zoradené podľa pravdepodobnosti)
1. Polyfunkčná sklenená budova (minimálne 6 nadzemných podlaží)
2. Administratívna sklenená budova (tak 3 poschodia)
3. Obrovské hnusné drahé platené parkovisko.
Ak by som bol architekt:
- dal by som tam pekný park s menším parkoviskom (10 miest) s pozdĺžným státim, resp. pekný park s nenápadným podzemným parkoviskom.
Vzhľadom na to, že sme na Slovensku ale očakávam jednu z týchto možností (zoradené podľa pravdepodobnosti)
1. Polyfunkčná sklenená budova (minimálne 6 nadzemných podlaží)
2. Administratívna sklenená budova (tak 3 poschodia)
3. Obrovské hnusné drahé platené parkovisko.
Peon
Z článku vyberám:
"Namiesto poloprázdnych vlakov by mohli jazdiť plné autobusy. Aj tak si vie ministerstvo dopravy predstaviť šetrenie v železničných spoločnostiach. Ide však len o čiastkové riešenie ozdravného plánu, ktorý mal rezort predložiť už včera. K tomu, aby mohli stratové vlaky nahradiť autobusy, potrebuje ministerstvo najprv získať vplyv v autobusových firmách. Poradca ministra dopravy Jána Figeľa (KDH) Marián Kolník navrhuje, aby rezort kúpil ich akcie. Tie vlastnia súkromníci, ale aj Fond národného majetku. Vyplýva to zo zápisnice z rokovania rezortu a samospráv."
"Župy sa boja. Otázne je, kam ministerstvo akcie, ktoré chce získať, presunie. Jednou z možností je, aby ich získala Železničná spoločnosť Slovensko. Tá by si tak mohla cez vplyv u autobusových dopravcov sama určovať, na ktorú trasu vyšle vlak a kam pôjde autobus. Chúťky na akcie však majú aj samosprávne kraje. Práve župani v týchto dňoch rokujú so železničiarmi o tom, ktoré spoje sa budú musieť škrtať v záujme šetrenia."
Čo myslíte, bolo by správne, keby tie akcie v SAD-kách vo vlastníctve FNM získali samosprávne kraje? Podľa mňa áno, keďže oni objednávajú výkony vo verejnom záujme. Snáď nemusíme úplne všetko rozpredať súkromným firmám (a to nie som "ficovolič")...