Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak uz mame okruznu jazdu po Rajke na linke 801.
Reakcia na: Petto #161393:
no dobre, máš pravdu, ale väčšinou ide 88 pred 82 a iba, keď ide skôr 82, tak vtedy v nej cestuje 5-6 ľudí. Inak je úplne zbytočná.
To je asi tak, ako s 84 a 99, vždy tá, ktorá príde na Jungmannovu / Hálovu skôr, tá je viac využitá.
vjazd do dnv volny, auta aj mhd v oboch smeroch , ziadny stavebny ruch, nikde ani nohy , zeby sa pomylili a mysleli to od pondelka?
Reakcia na: Ruslan #161390:
na to si ako došiel,že 88 ide pred 82 ? Veď intervaly sú úplne odlišné . príklad: niekedy ide 88 6 minút pred 82, niekedy 2 minúty , niekedy pár minút za ňou.

Na novej 89 by stačil interval 30 minút a keď tak podvečer 20,kedy je väčšia šanca,že pôjde niekto do SJK alebo cintorin. Ale vzhľadom na skátenú premávku 9-19 to vidím na 1 voz - 1 šofer, jazdná doba asi tak 10 minút
Reakcia na: Ruslan #161389:
Podľa mojich pozorovaní bola priemerná obsadenosť spojov v úseku Farského-SJK 0,95 cestujúceho. Raz som tam videl až 9 ľudí, keď som si počkal na spoj, ktorý prichádzal k SJK pred predstavením v divadle Aréna. Inak maximálne piatich, aj to boli štyria šotouši.
Linka 89 i čas jej prevádzky je dobrým riešením.
Reakcia na: LaMa #161387:
Ako môže byť L82 taká vyťažená, keď pred ňou ide L88?
Reakcia na: LaMa #161387:
v 180 necestuje nikto, už som zopár krát videl na L180 do 10 cestujúcich a z toho skoro všetci išli na Cintorín Petržalka, boli to hlavne dôchodcovia.
To skôr v 82 cestuje nikto až 5 ľudí, aj to na Hálovej vystupujú. Už sa mi x krát stalo, že som sa na Jungmannovu, alebo Farského viezol iba ja.
Super ze je janova na znamenie ale mohla by byt aj pri podchode prip. Ju zrusit
Reakcia na: Ruslan #161386:
Ja viem, ze je uz taka linka, ale zas spravit linku, ktora bude vozit vzduch? Zbytocne.. Ked uz teda nie tu moju variantu, tak bolo by lepsie zrusit akurat 180.. 82 sa da este vyuzit medzi 91-kou a popripade aj 88-kou pre ludi co idu pod Novy most ? Ale inak oproti 180-ke je 82-ka vytazena. Zatial co v 180 cestuje.. ehm... nikto, tak 82 ma okolo 10 cestujucich ?
Reakcia na: LaMa #161385:
zachádzka / trasa cez Petržalku je podľa mňa zbytočná, jedna taká linka už je - L99. A museli by pridať voz navyše do výpravy. Neviem koľko ľudí by to ocenilo, keď tá linka bude mať interval každých 30 min. ?
Zbavime sa dvoch liniek voziacich vzduch a vznikne jedna co vozi vzduch? To je blbost.. 89 by mohla mat trasu cez Petrzalku.. Je to sice zachazdka, ale viac ludi by to ocenilo (teda aspon podla mna)... Tu je moj navrh na 89-ku ? :

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=
212533509955745792110.00049c9ce96f3b4d3a03f
Reakcia na: Peon #161358:
Neviem, reálne sa mohli prieskumy robiť akurát tak zapisovaním (niekto, kto sa vozil na linke alebo stál vonku na zastávke).

Za palubných počítačov by sa možno dalo vyčítať, pokiaľ niekto iba odťukol zastávku bez otvorenia dverí, ale nie všetci to robia, takže podľa toho sa to určite nehodnotilo.
Reakcia na: MiroBA #161382:
afaik si externe hlasenia vozidiel aktivuju nevidomi pomocou dialkoveho ovladania, ktore maju so sebou.
Reakcia na: heuliez #161377:

Ja len k tým hlásičom zastávok čo boli v TAM Busoch. OK TAM Busy sa vyradili a nevie niekto čo sa stalo vlastne s tými hlasičmi?? Myslím, že tie teraz nevyužité zariadenia by sa mohli namontovať do iných vozidiel, hoci aj starších. (Napr. IK435)
Nevie niekto prečo sa tak neurobilo?

A načo sú dobré vonkajšie hlásiče?? Viem, že ich má Brno napríklad. Však vždy viem na akej zastávke čakám na električku či bus...či hlásia číslo Linky a smer?
kedze bude bzovicka na znamenie, tak by som sa chcela opytat, ako sa dava znamenie vodicovi v sore a v mercedese ze chcem vystupit? staci stlacit tlacidlo na otvaranie dveri? ?
Reakcia na: no.ev.di. #161371:
Pokojne mi môžeš tykať ako všetkým v tejto diskusii. A mohol si sa mi prihovoriť, keď si tam bol.
Reakcia na: no.ev.di. #161375:
131 a 141 - myslis tie linky Bratislavskej integrovanej dopravy ??? ? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #161375:
To je tak,ked dilentanti robia v DPB na vrchol position
Reakcia na: no.ev.di. #161330:

S tim ubranim sedadel to neni nejlepsi napad, ono by to sice zvetsilo kapacitu vozidla, ale spocitej si, kolik by pak zustalo sedadel pro cestujici s omezenou schopnosti pohybu. Zatimco napr. v nizkopodlaznim kloubovem Manu je v zavislosti od provedeni minimalne 26 sedadel situovanych mimo podesty, pokud by jsi tam nejake ubral, nic by se nestalo. V Soru je to pouze 9, z toho 5 je sklopnych a ma spatny sklon opiracich casti.
V podstate SOR by mel byt povazovan ne jako nizkopodlazni, ale nizkovstupove vozidlo.

EU zasahuje zbytecne do ledasceho, ale nebylo by od veci, aby stanovili, jaky procentni podil nizke podlahy musi mit nizkopodlazni autobus. Nektere podniky pri vyhlasovani vyberoveho rizeni stanovuji minimalni pocet sedadel umistenych mimo podesty, ale DPB by to libchavskemu kolchozu neudelal.
http://wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1833


Ted trochu jeste odbocim ke vcerejsku.

DP je ponekud lhostejna pristupnost MHD pro nektere mensi skupiny cestujicich, popisu, co se mi vcera odpoledne prihodilo. Nastoupil jsem na Safarikove do linky 95 smer Vysehradska, autobus nejen ze nebyl oznacen spravnym smerem, ale ani jakoukoliv informaci o zmene trasy. O tom uz psali i jini. V jinych mestech byva v pripade vyluk informator, nebo krome oznameni na transparentu je hlaseni napr.,,Prosim pozor vuz vynecha zastavku..........." (DPMB) nebo ,,Z duvodu dopravni nehody je linka docasne odklonena nebude obslouzena zastavka ............. , mlouvame se ztizeni cestovani a dekujeme za pochopeni." (DPMO) Kdyby toto bylo standardem i v Bratislave nemuselo by se prihodit toto, ze za mimoradnou zastavkou Novy most se nevidomy cestujici radne vydesil, kdyz zjistil, ze se na zastavku Landererova, kde jej ceka jeho (take nevidoma) kamaradka jen tak rychle a snadno nedostane. S vyrazenim Tambusu 272 zaniklo hlaseni zastavek ve clankovych autobusech. A o hlaseni v exterieru vozidla, se neda ani snit, to je v Bratislave hudbou vzdalene budoucnosti. Abych na DPB jen nenadaval, jedine co bylo + pro nevidomeho cestujiciho, ze nejel multibarierovy SOR, ale MC, tak se alespon pri hledani volneho mista neprerazil.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.