No cez ten areál, čo je vyznačený na mapke v linku, určite električka nepôjde, aspoň nie jej prvá trať - možno sa tým smerom bude uberať nejaké rozvetvenie v budúcnosti, ak tam bude ten nový štadión.
Upresním, že tým prvým, kto vystúpil proti električke, bol M.Kugla zo ZEED (význam skratky si vygooglite, ja si furt neviem zapamätať, Združenie za akú Dopravu to je).
V prospech návrhu Ftáčnika sa vyjadrili o.i. Bajan a trochu rezervovanejšie aj Kríž (Mladá Petržalka).
Materiál, ktoré Schlosser prezentoval, by mal byť zavesený na web (neviem, kedy).
K novým zastávkam na znamenie:
1. Je to fajn.
2. Z mojich skúseností je na trase 209 Vlárska menej využitá ako Klenová, neviem, prečo teda vybrali Klenovú - alebo čísla hovoria inak?
3. Husova na trase 203 je trochu otázna, ale OK.
Citam teraz knihu Fakta a legeny o prazskej MHD (mimochodom velmi zaujimava kniha, aj pre "neprazaka") a su tam celkom zaujimave materialy aj z cias spustania MHD v Prahe.. tak by ma zaujimalo - da sa niekde nahliadnut do povodnych dokumentoch (projektom, nakresom, zmluvam) z rannej historie MHD v BA?
"Dopravca obnovenie prejazdu potvrdil a upozornil, že nejde o nový, ale o pôvodný prejazd, ktorý sa však dlhšie nepoužíval. " A na linke 36 doteraz prevadzkoval HoverSORy, ktore lietali ponad trat.
Akurat tu 22 by som riesil inak: http://tinyurl.com/66qh8ru - nech to zbytocne nelezie na Mlysnku a zajde aspon trochu na sidlisko.. Na hriadky by som to netahal, to uz radsej nech sa to otoci po okruhu Mlynska - Istrijska - Eisnerova..
To druhe urcite nie, lebo to by o nej informovali v RadioPointe kde vzdy informuju o takych zmenach, ktore sa organizacie MHD netykaju ? Ale pojdem to omrknut a dam vediet
No, každopádne výluka trvá týždeň, určite sa nepripravovala dnes ráno, takže vzhľadom k tomu, že žiadne info o zmene nie sú, tak možnosti sú dve:
- buď o nej DPB ešte nevie (a to sa bude týždeň len improvizovať),
- alebo o nej vie a nedotýka sa ho.
Ale však kľudne si tu vymýšľajte ako by to teoreticky mohlo byť. ? ?
L20 vynecháva celú Devínsku Novú Ves. Za zastávkou bude pokračovať po Ul. Vápenka na zastávku Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu ŽST DNV
L21 bude za zastávkou Mokrohájska pokračovať po D2, II/505 a ulici Vápenka, pričom zastaví na zastávke Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu na zastávke Kremencová. Taktiež vynechá sídlisko v DNV
L22 bude v smere do DNV zastavovať na zastávke Vápencová, odkiaľ bude pokračovať na zastávku Mlynská, Novoveská, Uhrovecká až na Hriadky.
V opačnom smere zostanú linky bez zmeny.
Linka X21 bude mať trasu Mláka - Vápencová - Mlynská - Novoveská - Hradištná - M. Marečka - Š.Králika - (okolo rozostavaného K.O) - Vápencová - Mláka.
zastávka Vápencová bude prestupný bod. Na linka X21 by mali byť v špičke aspoň 4 kĺbové vozidlá., mimo špičky postačí jedno
A o koľko viac priestoru je potrebného na obojsmernú premávku autobusov oproti jednosmernej?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Z principu takymito pochybnymi spolocnostami necestujem.