Reakcia na: ivanbuto #161351:
Aké čísla? Keďže "Vlárska" ani "Klenová" doteraz neboli na znamenie, tak vodiči tam aj tam museli zastavovať a otvárať dvere. Tak by ma zaujímalo - podľa čoho to v DPB vyhodnocovali? Pýtali sa vodičov? To môže byť subjektívne - určite nie každý si všíma počet nastupujúcich a vystupujúcich... Predpokladám, že palubák nedokáže reálne zistiť nastúpenie / vystúpenie cestujúceho..
Čas státia na zastávke? Ak napr. iba vystúpia 2 cestujúci cez jedny dvere a ďalší 2 cez druhé (pričom stoja pripravení pri dverách), tak vozidlo stojí na zastávke s otvorenými dverami rovnako dlho akoby nikto nenastupoval / nevystupoval, nie?
Vychádzam z predpokladu, že na týchto dvoch zastávkach si minimálne počas dňa vodiči nedovolia otvoriť a v tom istom okamihu aj zatvoriť dvere, resp. dvere ani neotvoriť a rovno "odkliknúť" zastávku na palubáku...
OTÁZKA: Pred pár rokmi, keď sa skúmala vyťaženosť, bolo (alebo stále je?) na niektorých vozidlách nainštalované "ťažné zariadenie" či čo to bolo - váha v priestore pre cestujúcich tuším.. Vedel by k tomu niečo bližšie napísať? Myslím, že zopár autobusov tým bolo vybavených...
Martin Fundárek
V prospech návrhu Ftáčnika sa vyjadrili o.i. Bajan a trochu rezervovanejšie aj Kríž (Mladá Petržalka).
Materiál, ktoré Schlosser prezentoval, by mal byť zavesený na web (neviem, kedy).