To druhe urcite nie, lebo to by o nej informovali v RadioPointe kde vzdy informuju o takych zmenach, ktore sa organizacie MHD netykaju ? Ale pojdem to omrknut a dam vediet
No, každopádne výluka trvá týždeň, určite sa nepripravovala dnes ráno, takže vzhľadom k tomu, že žiadne info o zmene nie sú, tak možnosti sú dve:
- buď o nej DPB ešte nevie (a to sa bude týždeň len improvizovať),
- alebo o nej vie a nedotýka sa ho.
Ale však kľudne si tu vymýšľajte ako by to teoreticky mohlo byť. ? ?
L20 vynecháva celú Devínsku Novú Ves. Za zastávkou bude pokračovať po Ul. Vápenka na zastávku Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu ŽST DNV
L21 bude za zastávkou Mokrohájska pokračovať po D2, II/505 a ulici Vápenka, pričom zastaví na zastávke Vápencová a následne sa napojí na svoju trasu na zastávke Kremencová. Taktiež vynechá sídlisko v DNV
L22 bude v smere do DNV zastavovať na zastávke Vápencová, odkiaľ bude pokračovať na zastávku Mlynská, Novoveská, Uhrovecká až na Hriadky.
V opačnom smere zostanú linky bez zmeny.
Linka X21 bude mať trasu Mláka - Vápencová - Mlynská - Novoveská - Hradištná - M. Marečka - Š.Králika - (okolo rozostavaného K.O) - Vápencová - Mláka.
zastávka Vápencová bude prestupný bod. Na linka X21 by mali byť v špičke aspoň 4 kĺbové vozidlá., mimo špičky postačí jedno
ale X21 by som otočil cez Hradištnú, pričom Hradištná by mohla byť výlukový prestupný terminál. Poprípade by som uvažoval o dočasnom obratisku na parkovisku pri Lidli, či pumpe Slovnaft
- Vybrane spoje X21 by mohli ist na Opletalovu
- 20 a 22 by boli prejazdove (kvoli socialke na NOU), vikend by bolo treba este nejako inak poriesit (mozno vybrane spoje na Patronku)
hej, len mi už časom pripadá akoby DPB ani nemal nejaké extaktné požiadavky a nárok na usporiadanie interiéru. Síce sa hovorí, že výrobca by tam dopravnému podniku obrazne povedané namontoval aj chladničku keby chcel ? ale DPB všetko odoberá ako to je na technických nákresoch. Presne ako vyzerá SOR na technickom nákrese čo sa týka interiéru taký je aj tu, namiesto toho aby DPB ubral 4 sedadlá oproti 4. dverám aby sa dalo aj v zadnej časti vozidla kde stáť.
Lenže polovica je už hotová a teraz idú robiť druhú... a veru neviem, či je tá hotová prispôsobená na obojsmernú premávku. Skôr si myslím, že práve tadiaľ pôjde ta do mesta
a tak asi to malo dačo dočinenia s realitou, tiež som si všimol, že niektor časti nedržia v interiéri najpevnejšie a kritizoval som aj tú pomerne malú časť na státie oproti druhým dverám. Inak má tá značka potenciál dlho fungovať a aj na západe čo to predať.
alebo ako Tedom to vyriešil http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
nad zadným kolesom ako elegantnou čiernou šikmou zakryl tú potrebu vyvýšenej časti. Tedom pri stále celkom dobre cene a určitej kvalite interiére by mal šancu aj na západ niečo predať, ak by dotiahol určité nedostatky, z ktorých tu spomeniem slabú zvukovú izoláciu motora, či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.