Lenže polovica je už hotová a teraz idú robiť druhú... a veru neviem, či je tá hotová prispôsobená na obojsmernú premávku. Skôr si myslím, že práve tadiaľ pôjde ta do mesta
a tak asi to malo dačo dočinenia s realitou, tiež som si všimol, že niektor časti nedržia v interiéri najpevnejšie a kritizoval som aj tú pomerne malú časť na státie oproti druhým dverám. Inak má tá značka potenciál dlho fungovať a aj na západe čo to predať.
alebo ako Tedom to vyriešil http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
nad zadným kolesom ako elegantnou čiernou šikmou zakryl tú potrebu vyvýšenej časti. Tedom pri stále celkom dobre cene a určitej kvalite interiére by mal šancu aj na západ niečo predať, ak by dotiahol určité nedostatky, z ktorých tu spomeniem slabú zvukovú izoláciu motora, či jak sa tu dakto bál, že mu niečo na hlavu padne z bokov stropu v interiéri.
No viem, ze 24Tr bola bez ludi, preto predpokladam, ze aj toto, ale pre istotu som sa spytal Nepoznam nikoho kto jazdi na tbusoch, ale tak pockam kym to bude jazdit v BB
to fakt na tej karosérií nevedel SOR nejak vyriešiť ten "schod" nejakou šikmou ako napr. Tedom to má spravené? Vyzerá to strašne amatérsky a hanbím sa za to aj na našich kĺbových SORkách ?
Má to testovat Hrobustov, ani PO 24 Tr sa netestovala s ludmi,ale ak poznas nejakych vodicov ( maju to testovat viaceri 25 Tr- aci ) urcite sa da vopchat na testy - ak nebudu mat zrovna niekoho z vedenia dnu . Mne sa to mozno podari
už ma rozhodilo keď som videl ten hrbatý t-bus ? a viezť by som sa tým neviezol nikdy a dúfam, že ani nebudem musieť ? stačí mi, že vidím tie naše mizerné rozpadajúce sa NB 18 s fušerským interiérom. Na západe by taký autobus vykopali už na hraniciach naspäť ?
Neviem teda, aký zázrakom sa im podarilo stratiť tie cm. O 0,5m užšia Karosa ponúka rovnako širokú uličku a širšie sedadlá než SOR. Už za tých viac než 15 rokov mohli trochu dačo okukať od konkurencie, avšak asi majú ťažko v paži, lebo si sú až príliš istí svojou pozíciou na SR a ČR trhu ?
Ak si myslel sirku 2550 mm, tak pri porovnani Solaris a SOR mam pochybnosti ci ide naozaj o 2.55 m.
To, že je na 93 Capacity, to je normalka, keci o tom ze sa nezmesti na HS beriem s rezervou . Aj Solaris na L32 ma co robit aby sa tam dakedy otocil.
sturovu mimourovnovo by bolo super, ono by to bolo o to lepsie, keby sa to v priestore terajsieho "obratiska" busov zaryla elektricka pod zem smerom k tescu, kde by bola presupny uzol aj s podzemnymi garazmi a na povrh by sla na namesti SNM smerom k tunelu a na americkom namesti smerom do ruzinova .. okey moc velke sci-fi ...
a sturova by stacila, keby sa ciastovne cesta zapustila pod zem ..
obratisko na parkovisku DPB by bola hlupost, jedine ze by sa to ozaj potiahlo cez zonu culenova a dajme tomu cez mlynske nivy ..
kazdopadne ak urobia realny dopravny generel bez hluposti typu metro, ale zakomponuju tam TEN-T a elektrickove radialy a postupne odstranovanie koliznych bodov IAD a elektricky, tak klobuk dolu..
ta elektricka by sla na estakade ponad kruhac, boli by zrusene prechody na kruhaci a bol by len nadchod .. tak som to myslel ..
to obratisko bude stat minimalne 100-150 mio starych korun, s tym ze dalsie vyvolane investicie ked sa to bude dokoncovat dalsich aspon 100 mio korun ..
ber to tak, ze to obratisko stoji presne v mieste kde ma ist porkacovanie rusovskej cesty, cize to len zbytocne komplikuje celu vystavbu .. a najma predlzuje
a keby to boo aj "len" 100 mio co bude minimalne 250 mio... prepocitaj si to kolko busov a dalsich veci sa za to da kupit...
dalej zastavka jantarova je hlupost, lebo je len na skok od bosakovej a lepsie polozena haje sever pojde do haja ..
dalej co sa IAD tyka, tak by som ozaj uvital keby sa dalo odbocit na most od nabrezia smerom do petrzalky a zo sturovej rovno, a z mosta zase odbocit na landererovu .. k eurovei .. ale nepovolit odbocenie od dostojevkseho na most, ani z mostu na nabrezie .. aby sa optimalizovali toky .. a zaroven urobit zjazd aj k "betonarke".. tym bola bezkolizna trasa od rusovskej cesty az po safko.. co by bolo docela dobre .. aj pre IAD aj pre eleinu, a IAD by nevadilo, ze by nemohli vsade odbacat
zastavka viedenska by mala potencial typu U1 donauinsel, ze by ludi priviedla priamo k nabreziu a lidu ..
zastavka sturova by mohla byt "viedenskeho" typu, t.j. vyvysena ..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike